اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

بخش مهم و خطرناک قدرت ما پنهان است/ شاهد جهش قدرت دریایی ایران هستیم

فرمانده کل سپاه گفت: در شرایط آشفتگی سیاسی آمریکا و صهیونیست‌ها، ما شاهد انتخاباتی با شکوه در کشورمان و پس از آن افتتاح یک مجلس انقلابی هستیم که درمسیر ولایت قدم برمی‌دارد و سپاه نیز حامی و مقوم آن است.

بخش مهم و خطرناک قدرت ما پنهان است/ شاهد جهش قدرت دریایی ایران هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار حسین سلامی صبح امروز در مراسم الحاق ۱۲۰ شناور رزمی به نیروی دریایی سپاه در بندرعباس اظهار کرد: آنچه که امروز در نیروی دریایی و در قالب الحاق شناورهای جدید برگزار می‌شود، جلوه کوچکی از اثر شکوهمندی جهش تولید در قدرت دفاع دریایی نظام جمهوری اسلامی ایران است. امروز ساحل خلیج فارس شاهد جشن میلاد یک قدرت جدید است.

وی بیان کرد: نقشه راه ما قوی شدن است و ما راه خود را با تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی یافته‌ایم. قوی شدن منطق و آرمان و هدف و برنامه ما است.

فرمانده کل سپاه با اشاره به ارکان قوی‌شدن و معادله حاکم بر آن در دنیا، تصریح کرد: اراده استفاده از قدرت برای درهم شکستن اراده دشمن، حکمت بکارگیری قدرت بر پایه منطق، تدبیر و قاعده و قدرت به عنوان نمادی برجسته از فیزیک اقتدار آفرین یک ملت از ارکان قدرت است اما در بسیاری از کشورها که صاحب قدرت بزرگ هستند، حکمت بکارگیری قدرت ضعیف است و نمونه آن را در وجود دولت آمریکا می‌بینیم که با وجود سازه‌های گسترده مادی اما فافد حکمت است و هرچه قدرت بیشتری به کار می‌گیرند، شکست‌های بیشتری را متقبل می‌شوند.

سردار سلامی با اشاره به ترکیب موزون اراده و قدرت در نظام جمهوری اسلامی ایران و ظهور یافتن توانایی درونی و ایمان حقیقی در کنار خلاقیت و خودباوری در کشورمان، خاطرنشان کرد: ما بارها در میدان عمل نشان داده‌ایم که در برابر هیچ دشمنی کرنش نخواهیم کرد.

وی عنوان داشت: ما صاحب اراده‌ایم و پیش می‌رویم و پیشروی ما عین دفاعی بودن و منطق و عمل ماست. دفاع به معنای انفعال نیست چرا که دفاع ما راهبردی اما تاکتیک ما تهاجمی است.

فرمانده کل سپاه اضافه کرد: عرصه مواجهه ما با دشمنان، عرصه تجلی تدابیر حکیمانه رهبری گرانقدر ما است و استحکام قدرت درونی این ملت برای تعقیب دشمنان در اراده قوای مسلح کشورمان قرار دارد.

سردار سلامی با بیان اینکه امروز نه تنها با تولید قدرت در سپاه مواجه‌ایم بلکه شاهد تولد قدرت نیز هستیم، افزود: تولید قدرت به معنای تکثیر آن چیزی است که در اختیار ما است اما تولد قدرت به معنای زایش و نو شدن و ایجاد ارایه‌های متنوعی از قدرت است که به هم پیوسته و متنوع بوده و ما این قدرت را تا رسیدن به سطح اطمینان‌بخشی از توان بازدارندگی تا رسیدن به نقطه اطمینان‌بخشی از تعقیب و دفاع از کشور ادامه خواهیم داد.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود با بیان اینکه امروز در شرایط سخت جهان که قدرت‌ها در برابر پدیده کرونا نتوانستند نمایش آبرومندانه‌ای نشان دهند، خاطرنشان کرد: ملت ایران هم قدرت می‌سازد و هم بیماری را مهار می‌کند و در دنیا با آرامش خویش، مجلس یازدهم را با شور و نشاط انقلابی خود آغاز می‌کند جلوه‌های باشکوهی از قدرت خویش را نشان می‌دهد.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: امروز شاهد یک شکوه جدید در تولید قدرت دفاعی هستیم که نشانه شرف، فخر، مباهات و کرامت ملت ایران است و این توفیق بزرگ امروز در الحاق ۱۲۰ فروند شناور رزمی به نیروی دریایی سپاه نشانگر شکست حصار تحریم است.

سردار سلامی افزود: دفاع دریایی ما متکی به مردانی آسمانی است که با سینه‌های خود، سینه امواج را می‌شکافند و این اصل و جوهره قدرت نیروی دریایی ماست که به ثمر نشسته است.

وی با بیان اینکه قدرت دفاعی ما اجزای پیدا و پنهان فراوانی دارد، تصریح کرد: بخش مهم و خطرناک قدرت ما پنهان است و دشمنان روزی این قدرت را خواهند دید که نگاه بدی به این کشور داشته باشند. آن روز از زیرسطح و سطح و آسمان چنان آتشی بر آنها فرا خواهد رسید که میدان جهنمی برای آنان خواهد شد.

سردار سلامی همچنین در بخش مهمی از اظهارات خود با تاکید بر اعتماد به نفس بالای ملت و قوای مسلح کشورمان، گفت: حرف‌های ما با عمل هیچ فاصله‌ای ندارد و آنچه می‌گوییم را عمل می‌کنیم و هیچ وعده‌ای را نخواهیم داد که به آن عمل نکنیم.

وی در همین زمینه به افتتاح مجلس انقلابی کشورمان با پیام رهبر معظم انقلاب اشاره و آغاز بکار با نشاط این مجلس در اوج آشفتگی سیاسی رژیم صهیونیستی و آمریکا را نشانه حرکت رو به جلوی ملت ایران برشمرد و عنوان کرد: مجلس ما در مسیر ولایت قدم بر می‌دارد و با نشاط انقلابی، شور، شعور و روحیه ضد استکباری پیش خواهد رفت و ما حامی آن هستیم.

فرمانده کل سپاه در پایان گفت: ما پیشمرگ و فدایی ملت ایران برای امنیت و آرامش و عزت مردم هستیم و هرگز اجازه نخواهیم داد هیچ دشمنی بر سرنوشت مردم ما تسلط پیدا کند.

انتهای پیام/۳۲۶۴/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول