اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

دانشگاهی با مزیت «بلیت رایگان هواپیما» در ایران/ «بوموسی» در مسیر توسعه

رئیس دانشگاه پیام نور بوموسی اعلام کرد: دانشجویانی که این دانشگاه را برای تحصیل انتخاب کنند، از مزایای بلیت هواپیمای رایگان و خوابگاه و غذای گرم در زمان امتحانات برخوردار می‌شوند.

دانشگاهی با مزیت «بلیت رایگان هواپیما» در ایران/ «بوموسی» در مسیر توسعه

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس محمود عامری سیاهویی از ثبت نام و پذیرش دانشجو بدون کنکور در واحد دانشگاهی پیام نور بوموسی خبر داد و گفت: ثبت نام در رشته‌های بر اساس سوابق تحصیلی (بدون کنکور ) دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org از 5 مرداد ماه لغایت 2 شهریورماه انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور بوموسی تنها واحد آموزش عالی در این جزیره استراتژیک می‌باشد، افزود: خوابگاه با تمام امکانات و تردد هوایی و دریایی رایگان در اختیار دانشجویان بوموسی قرار می‌گیرد.

رئیس دانشگاه پیام نور بوموسی در خصوص هزینه شهریه دانشجویی این دانشگاه نیز عنوان کرد: با 3 بانک عامل قرارداد منعقد شده که وام دانشجویی با کارمزد پایین در اختیار دانشجویان قرار گیرد و حتی بنیاد علوی و نهادهای حمایتی هزینه شهریه دانشجویان بی بضاعت را نیز پرداخت می‌کنند و دیگر نباید دانشجویی دغدغه‌ای جز تحصیل داشته باشد.

عامری سیاهویی همچنین بیان داشت: محل آزمون به دلخواه دانشجویان در نزدیکترین محل زندگی دانشجو صورت می‌گیرد و برای دانشجویان خوابگاهی در ایام امتحانات غذای گرم توزیع می‌شود.

به گزارش فارس، دانشگاه پیام نور بوموسی قریب به 400دانشجو و با 2 رشته کارشناسی ارشد و 8 رشته کارشناسی مشغول به فعالیت است.

انتهای پیام/88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول