اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هرمزگان

فیلم| باید پیگیر منطقه ویژه بندرلنگه باشیم/ کلنگ‌زنی دانشکده علوم پزشکی غرب هرمزگان در بندرلنگه

نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس گفت: منطقه ویژه اقتصادی بندرلنگه که بنده در ادوار گذشته مجلس نیز پیگیرآن بودم و حال با همکاری استاندارهرمزگان مجوز از دولت و مجلس برای آن اخذ خواهد شد.

فیلم| باید پیگیر منطقه ویژه بندرلنگه باشیم/ کلنگ‌زنی دانشکده علوم پزشکی غرب هرمزگان در بندرلنگه

احمد جباری امشب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرلنگه، با اشاره به افتتاح چندین پروژه در شهرستان بندرلنگه به مناسبت هفته دولت، اظهارکرد: امروز به اتفاق استاندار هرمزگان، فرماندار شهرستان بندرلنگه، بخشداران، جمعی از مدیران استانی و تعدادی از معاونین وزارتخانه‌های کشور تعدادی از پروژه‌های سطح شهرستان به مناسبت هفته دولت کلنگ‌زنی شدند و یا به‌بهره‌برداری رسیدند.

 

 

وی افزود: به هرحال هر ساله به‌میمنت هفته دولت و گرامیداشت و یاد و خاطره یاد شهیدان رجایی و باهنرحاصل تلاش و کوشش یکساله دولت در واقع در راستای خدمت به مردم شریف کشور و جای جای میهن‌اسلامی، استان‌ها و شهرستان‌ها ما در واقع برکاتش به مردم ارائه می‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های بندرلنگه، بستک وپارسیان، اضافه کرد:  در شهرستان بندرلنگه نیز یکی از این شهرستان‌هاست که درهفته دولت این پروژه‌ها به بهره‌برداری رسید و یا که کلنگ‌زنی شد.

 جباری بیان داشت: یکی از این پروژه‌های مهم و شایسته سیستم اطفاء حریق مدیریت بنادر غرب هرمزگان در بندرلنگه بود که گاها لنج‌های سنتی طعمه حریق می‌شدند و تلفات جانی و مالی زیادی می‌دیدند این سیستم می‌تواند در راستای کاهش بار آتش‌سوزی و هزینه‌ها بسیار نقش بسزایی داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: در بخش خصوصی نیز کارهای بسیار خوبی از بسته‌بندی و فراوری آبزیان گرفته تا پرورش لاور میگو نیزبه بهره‌برداری رسید واین طرح‌ها هم اشتغالزا هستند وهم در راستای فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر جهش تولید بسیار موثر هستند.

دبیر کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از پروژه‌های دیگر در این روز، کلنگ‌زنی مرکز بهداشتی ودرمانی کنخ با همکاری یکی از خیرین این روستا ساخته خواهد شد که امیدواریم تا پایان سال نیز به بهره‌برداری برسد.

جباری تاکید کرد: یکی از پروژه‌های مهم این منطقه پل آبنمای کنخ است که عملیات اجرایی آن آغاز شده و در صحبتی که با استاندار هرمزگان داشتم سعی بر آن شده که تا قبل از شروع بارندگی‌ها این پل به بهره‌برداری برسد.

وی گفت: جلسه ای که با استاندار هرمزگان در وزارت راه و شهرسازی داشتیم در شرکت توسعه و ساخت راه، منابعی اختصاص دیده شد برای تکمیل فاز به‌فاز کریدور شرق به غرب از جمله محور پارسیان به بندرلنگه نیز دیده شد که انتظار است تا پایان این دولت به‌بهره ‌برداری برسد.

  وی با اشاره به پل ارمک، گفت: پل ارمک مسیر ارتباطی بین بخ مرکزی و شیبکوه و در مسیر شهرستان بستک است که بسیار ارزشمند است وزارت راه را متقاعد کردیم که منابعی را از محل احداث پل‌های راه‌های شریانی کشور بگذارند و پل ورودی عضو فراکسیون جبهه مردمی نیروهای انقلاب، ادامه داد: شهر چارک نیز تجهیزه کارگاه شده و تاکید می‌کنیم عملیات احداث شروع شود و به‌سرانجام برسد شاهد افتتاح آن باشیم.

جباری یادآور شد: گازرسانی به بندرلنگه به جد در دستور کار قرار گرفته است وبا جلساتی که با معاونین وزیر در وزارت نفت و شرکت گاز داشتیم این پروژه در دست اقدام است.

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در پایان بیان داشت: یک مژده خوب به مردم شهرستان بدهیم، با همکاری و کمک استاندار هرمزگان کلنگ‌زنی احداث دانشکده علوم پزشکی غرب هرمزگان در بندرلنگه صورت خواهد گرفت و به یاری خدا منطقه ویژه اقتصادی بندرلنگه که بنده در ادوار گذشته مجلس نیز به‌دنبال ایجاد این منطقه بودم که ان‌شاء الله حال موافقت منطقه ویژه اقتصادی را با پیگیری و همراهی استاندار هرمزگان که بخشی در دولت و بخشی دیگر در مجلس است را اخذ خواهیم کرد.

انتهای پیام/88028/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول