اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

وجود 70 هزار دانش‌آموز نیازمند در هرمزگان

رییس کمیته امداد امام خمینی هرمزگان گفت: حدود 70 هزار دانش‌آموز نیازمند در هرمزگان داریم که 44 هزار نفر از آنان تحت پوشش برنامه‌های حمایتی کمیته امداد قرار دارند.

وجود 70 هزار دانش‌آموز نیازمند در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، علی الهیاری در یک نشست خبری اظهار کرد: دغدغه‌های مهم همه ما کودکان نیازمندی است که در این شرایط کرونایی و سخت کشور نیازمند اقلام آموزشی هستند که برگزاری جشن شور عاطفه ها پایانی برای این دعدغه‌ها خواهد بود.

وی با تشکر و قدردانی از زحمات ارزشمند آموزش و پرورش در این شرایط کرونایی کشور عنوان داشت: کمیته امداد در سه دهه گذشته خود فعالیت‌های ارزشمندی را در زمینه کمک به دانش آموزان نیازمند انجام داده است و تمام وسایل مورد نیاز آنها را با کمک خیرین تامین کرده است و امسال در این شرایط خاص کشور و شروع بیماری کرونا آموزش دانش آموزان نیز شامل تغییراتی شده است و آموزش به سوی غیرحضوری رفته که برای تأمین این نیاز غیرحضوری نیز نیازهایی وجود دارد.

رییس کمیته امداد هرمزگان اضافه کرد: نیاز به تبلت دانش‌آموزی برای محرومان اهمیت زیادی دارد و تاکنون دو هزار دستگاه تبلت دانش‌آموزی تهیه و در میان دانش‌آموزان محروم توزیع کرده‌ایم.

الهیاری تأکید کرد: تمام تأکید ما امسال در جشن شور عاطفه‌ها، جمع‌آوری کمک‌های مردمی به منظور تأمین تجهیزات دانش‌آموزی برای ابتدای سال تحصیلی است تا بتوانیم امکانات آموزش مجازی را برای آنان فراهم کنیم.

به گفته وی، امسال جشن عاطفه ها از ۲۲ شهریور آغاز و تا ۱۱ مهر نیز ادامه دارد و امیدواریم با فراهم کردن شرایط آموزش برای همه، هیچ دانش آموزشی از آموزش جا نماند. 

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان همچنین با اشاره به آمادگی این نهاد برای تأمین نیمی از بهای خرید تبلت دانش‌آموزی در طرح‌های مجموعه‌های خیریه، گفت: امسال برپایی پایگاه در این شرایط وجود ندارد و مردم میتوانند از طریق کد *۸۸۷۷*۰۷۶# و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۰۶۴۸ ما را همراهی کنند.

انتهای پیام/88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول