اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

تشریح برنامه‌های هفته وحدت

برنامه‌های دفتر امور اهل سنت هرمزگان در نشست هماهنگی هفته وحدت تشریح شد.

تشریح برنامه‌های هفته وحدت

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر احمدرضا باوقار رئیس دفتر امور اهل سنت هرمزگان در نشست هماهنگی هفته وحدت، برنامه‌های این نهاد را تشریح کرد.

وی ضمن تبریک فرا رسیدن ولادت سراسر نور و برکت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) و آغاز هفته وحدت گفت: امسال با توجه به شرایط حساس کنونی جهان اسلام برگزاری باشکوه برنامه‌ها و جشن‌های این هفته اهمیت خاصی دارد.

حجت‌الاسلام باوقار با تشریح برنامه‌های این دفتر به‌مناسبت هفته وحدت و اشاره به جایگاه و منزلت شهدا گفت: غبارروبی قبور مطهر شهدا و دیدار با خانواده شهدای اهل سنت یکی از این برنامه‌هاست.

وی دیدار علمای اهل سنت با مسؤولان استان را از جمله برنامه‌های این هفته عنوان کرد و افزود: دیدار علمای اهل سنت با نماینده محترم ولی فقیه و استاندار محترم هرمزگان در جهت تعامل و تحکیم وحدت را از دیگر برنامه‌های این هفته است.

رئیس دفتر امور اهل سنت هرمزگان با توجه به نقش مهم و تاثیرگذار بانوان و مادران در تربیت فرزندان گفت: برگزاری جلسات مشاوره برای بانوان نیز از جمله این برنامه‌ها است.

وی ضمن اشاره به شرایط کرونایی جامعه و تقدیر از کادر درمانی افزود: یکی دیگر از برنامه‌های این هفته هماهنگی با بسیج جامعه پزشکی استان در جهت خدمت‌رسانی در منطق محروم استان است.

حجت‌الاسلام باوقار با اشاره به نشست هر ساله هفته وحدت با حضور علمای شیعه و اهل سنت، اظهار داشت: این برنامه امسال نیز با توجه به شرایط کرونایی جامعه با ظرفیت محدودتر و با رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی در تاریخ ۱۱ آبان‌ماه و  با حضور علمای شیعه و اهل سنت برگزار خواهد شد.

وی به نقش قرآن و برگزاری برنامه‌های قرآنی در تحکیم وحدت اشاره کرد و افزود: برگزاری کاروان منادیان وحدت و محفل انس با قرآن در شهرستان‌های استان از جمله برنامه‌های قرآنی این هفته می‌باشد.

رئیس دفتر امور اهل سنت هرمزگان، کاشت نهال وحدت، برگزاری مسابقات علمی بین طلاب اهل سنت و هماهنگی با صدا و سیمای استان در جهت تولید و پخش برنامه‌های تقریبی و تجلیل از علمای پیشگام در حوزه وحدت و تقریب مذاهب اسلامی را نیز از دیگر برنامه‌های این هفته عنوان کرد.

شایان ذکر است در این نشست مسؤولان دستگاه‌های اجرایی استان ضمن تاکید بر هماهنگی با دفتر امور اهل سنت هرمزگان به عنوان محور برگزاری برنامه هفته وحدت، نقطه نظرات خود را ارائه نمودند.

انتهای پیام/3264

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول