اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

احیای 16 واحد معدنی در هرمزگان

استاندار هرمزگان گفت: در ماه‌های اخیر با همت ویژه‌ای در قالب کارگروه رفع موانع تولید، 16 واحد معدنی در هرمزگان احیا و به چرخه فعالیت بازگشته‌اند.

احیای 16 واحد معدنی در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، فریدون همتی در مراسم افتتاح ساختمان نظام مهندسی معدن هرمزگان اظهار کرد: یکی از کارکردهای خوب سازمان نظام مهندسی معدن در هرمزگان، رصد و پایش مستمر وضعیت فعالیت معادن استان است.

وی افزود: در ماه‌های اخیر توانستیم با همت ویژه‌ای در قالب کارگروه رفع موانع تولید در استان هرمزگان، 16 واحد معدنی که بدلیل مختلف تعطیل و غیرفعال شده‌ بودند را احیا کرده و به چرخه کار و تولید بازگردانیم.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: این معادن که پیش از این راکد بودند، با 182 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال جدید برای 172 نفر، بار دیگر فعال شدند.

همتی در بیان اهمیت و نقش مهم معادن هرمزگان در زمینه‌های مختلف، عنوان داشت: نزدیکی به کانون‌های صادراتی و قرارگیری در مجاورت با صنایع مهم فلزی کشورمان بر اهمیت فعالیت معادن استان هرمزگان افزوده است و لذا احیای واحدهای معدنی زمین‌گیر شده یکی از اولویت‌های ما در هرمزگان بوده است که با جدیت پیگیری آن در جریان است.

به گزارش فارس، ساختمان نظام مهندسی معدن هرمزگان در 3 طبقه با حضور رزم حسینی در شامگاه جمعه مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول