اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

نام‌گذاری بلوار ساحلی پشت فرودگاه بندرعباس به نام حاج قاسم

رئیس شورای شهر بندرعباس گفت: بلوار ساحلی جدید الاحداث پشت فرودگاه بندرعباس به نام شهید سلیمانی نام‌گذاری شده است و بزودی از آن رونمایی می‌شود.

نام‌گذاری بلوار ساحلی پشت فرودگاه بندرعباس به نام حاج قاسم

اسلام باوقار عصر امروز در پاسخ به پیگیری خبرنگار فارس در بندرعباس درباره تکلیف نام‌گذاری خیابانی در شهر بندرعباس که به عنوان مطالبه‌ای مردمی مطرح شده بود، اظهار کرد: چندین خیابان و میدان را از سال گذشته تاکنون به منظور نام‌گذاری به نام حاج قاسم سلیمانی در نقاط مختلف شهر پیشنهاد کرده بودند که نظر اعضای کمیسیون نام‌گذاری شورای شهر بندرعباس بر این بود که خیابان و یا بلواری در خور شأن نام آن شهید عزیز نام‌گذاری شود.

وی افزود: در نهایت مقرر شد تا بلوار ساحلی جدید الاحداث بندرعباس به سمت شرق هرمزگان واقع در پشت فرودگاه که از جمله پروژه‌های مهم و بزرگ استان است به نام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی نام‌گذاری شود و بزودی کار نصب تابلو و نماد مناسبی برای ابتدای این بلوار نیز انجام خواهد شد.

رئیس شورای شهر بندرعباس تأکید کرد: ادای دین به شهدای بزرگوار میهن‌مان بخصوص حاج قاسم سلیمانی که حقیقتا در امنیت و آرامش این میهن نقشی ممتاز و بی‌نظیر ایفا کرد و به سید الشهدای مقاومت نیز مشهور شد، با نام‌گذاری یک خیابان و بلوار جبران نمی‌شود ولی این کوچکترین کاری است که می‌توان در برابر عظمت شهدای عزیز انجام داد.

باوقار خاطرنشان کرد: در سطح شهر نیز مقرر شده تا شهرداری نسبت به افزودن نام شهید در کنار نام آن دسته از کوچه‌هایی که خانواده شهدا در آنها زندگی می‌کند، اقدام نماید و در این زمینه درخواست‌ها به سرعت بررسی و اقدام شود.

خبرگزاری فارس تا به امروز در چندین نوبت در خصوص نام‌گذاری معبری مناسب به نام شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی پیگیری کرده بود.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول