کشف 8 تن و 186 کیلو شمش مس در سیریک

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف 8 تن و 186کیلو شمش مس به ارزش 17میلیارد و 200میلیون ریال در شهرستان سیریک خبر داد.
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار غلامرضا جعفری در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: مأموران ایستگاه بازرسی بونجی شهرستان سیریک حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده مشکوک و جهت بررسی بیشتر آن را متوقف کردند و در بازرسی از آن 8 تن و 186کیلو شمش مس قاچاق کشف شد. فرمانده انتظامی استان هرمزگان ارزش محموله مکشوفه را بنا به نظر کارشناسان 17میلیارد و 200میلیون ریال عنوان و تصریح کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و به‌همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد. انهای پیام/3264
پلیس هرمزگان
11:18 - 1 بهمن 1399

1 بازنشر
18 بازدید



1 پاسخ