اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

اضافه‌کاری‌های نجومی در نوسازی مدارس هرمزگان/ کارمندان 300 هزار تومان؛ مدیران 10 میلیون!

در نوسازی مدارس هرمزگان و در روالی غیرقانونی سقف اضافه کار برای کارمندان 300 تا 500 هزار تومان و برای چند مدیر 10 میلیون تومان است. ارقامی که کارمندان از آن به اضافه کاری‌های نجومی یاد می‌کنند.

اضافه‌کاری‌های نجومی در نوسازی مدارس هرمزگان/ کارمندان 300 هزار تومان؛ مدیران 10 میلیون!

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ماجرای حقوق‌های نجومی که چندی قبل در تهران سر و صدای زیادی به پا کرد، حالا به تدریج در برخی شهرها نیز به شکل و رنگ دیگری در حال تکرار است.

در اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان در روالی غیرقانونی سقف اضافه کار برای معاونان این اداره کل و مشاور مدیرکل برداشته شده و در حالی که برای کارمندان معمولی در ماه 300 تا 500 هزار تومان اضافه کار آنهم با مشقت‌های فراوان پرداخت می‌شود اما برای این 4 نورچشمی در ماه تا 314 ساعت اضافه کار لحاظ شده و هر کدام تا 10 میلیون تومان اضافه کار دریافت می‌کنند.

 

در فیش حقوق خردادماه این 4 نفر و در خلافی آشکار و در حالی که کل روزهای کاری این ماه کمتر از 20 روز بوده و بسیاری از این روزها نیز به طریق دورکاری انجام می‌گرفته است، بیش از 250 تا 314 ساعت اضافه کار برای معاونان و مشاور مدیرکل لحاظ شده یعنی این عزیزان علاوه بر ساعات موظفی، روزی تا 15 ساعت هم اضافه کاری می‌کرده‌اند!

 

ضمن توجه دادن مدیرکل نوسازی مدارس به دقت بیشتر بر امورات مدیریتی و مالی این اداره کل و یادآوری جایگاه مهم این اداره کل در صیانت از بیت المال به عنوان پیشانی انجام کارهای پرمنفعت عمرانی برای آموزش و پرورش، از دستگاه‌های نظارتی خصوصا دیوان محاسبات در استان انتظار می‌رود نظارت بیشتری بر این گونه حیف و میل سازی‌های بیت المال داشته و ذکر این نکته نیز ضروری است که سقف اضافه کار در قانون خدمات مدیریت کشوری 175 ساعت در نظر گرفته شده و بالاتر از آن تخلف به حساب می‌آید. 

 

چنین اتفاقاتی در اداره‌ای که تبدیل مدارس کپری و فرسوده هرمزگان را برای بازسازی و نوسازی به آن سپرده‌ایم و هر روز نیز ناله بی پولی و بی‌اعتباری برای انجام رسالت‌شان را در رسانه‌ها سر می‌دهیم، جدای از تخلف، تزریق روح بی اعتمادی به جامعه است!

 

 

انتهای پیام/ 

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول