اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

تجلیل از ابوالحسن خاکی زاده با حضور استاندار و نمایندگان هرمزگان

در مراسمی از ابوالحسن خاکی زاده ورزشکار هرمزگانی قهرمان مسابقات والیبال ساحلی آسیا و تیم‌های هرمزگانی شرکت کننده در رقابت‌های فوتبال و فوتسال کشور با حضور استاندار و نمایندگان استان در مجلس تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، آئین تجلیل از ابوالحسن خاکی زاده ورزشکار هرمزگانی قهرمان مسابقات والیبال ساحلی جوانان و امید آسیا و تیم‌های هرمزگانی شرکت کننده در رقابت‌های فوتبال و فوتسال کشور، با حضور دکتر فریدون همتی استاندار هرمزگان، دکتر احمد مرادی و دکتر محمد آشوری نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، محمدباقر کشفی مدیرعامل شرکت فرهنگی ورزشی صنایع پشتیبان هرمزگان، محمودرضا امیاری مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان و ورزشکاران و مدیران این تیم‌های ورزشی برگزار شد.

 

 فریدون همتی در این آئین، عنوان کرد: با توجه به وجود استعدادهای خوب در رشته‌های مختلف ورزشی در استان هرمزگان، در راستای ساماندهی و اینکه برای ورزش استان هرمزگان در سایه برنامه‌ریزی و هدف گذاری، چشم انداز تعریف و هدایت، نظارت و پشتیبانی صورت گیرد تا در این چشم‌انداز، ورزش هرمزگان با همه استعدادهای گوناگون و متفاوت ساماندهی و حضور هرمزگان در سطح ورزش کشور تقویت شود، شرکت فرهنگی ورزشی صنایع پشتیبان هرمزگان با سهامداری صنایع بزرگ استان به ویژه فولاد هرمزگان، تشکیل شد.

وی ادامه داد: اهدافی برای این شرکت ترسیم شده تا از باشگاه ها و تیم های ورزشی استان هرمزگان، حمایت کند و نشاط و شادابی در استان از طریق ورزش توسعه یابد.

استاندار هرمزگان افزود: در این راستا، قهرمانان و باشگاه هایی که تلاش خوبی داشتند شامل تیم‌های فوتبال خلیج فارس میناب و شهرداری بندرعباس و تیم فوتسال آیندگان و همچنین آقای ابوالحسن خاکی زاده ورزشکار هرمزگانی که مقام قهرمانی والیبال ساحلی آسیا را کسب کرده است، مورد تجلیل قرار گرفتند و پاداش موفقیت های آنان پرداخت شد.

همتی تصریح کرد: برای فصل جدید ورزشی نیز با برنامه دقیق و منسجم، توسط شرکت فرهنگی ورزشی صنایع پشتیبان هرمزگان به همراه اداره کل ورزش و جوانان استان، و سیاست گذاری توسط شورای ورزش استان و استفاده از نظرات نخبگان و هیأت های ورزشی، امیدواریم گام‌های جدید و بهتری برای ساماندهی و ارتقای تیم‌های ورزشی و حضور استان هرمزگان در لیگ های سراسری و برتر در رشته‌های مختلف ورزشی برداشته شود.

وی گفت: این حضور در لیگ‌های کشوری، موجب پیوستن نیروهای مستعد ورزشی استان به این تیم‌ها و شکل گرفتن بدنه این تیم‌ها از استعدادهای ورزشی هرمزگان خواهد شد.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: باید با کمک جامعه ورزش، دستگاه‌های مسئول و بنگاه‌های اقتصادی و صنایع استان، بهترین تصمیمات اتخاذ و به ورزش هرمزگان کمک کند تا هرمزگان به سرعت حضور چشمگیری در سطح ورزش کشور داشته باشد و این خواست عمومی به ویژه جوانان هرمزگان در راستای افزایش نشاط و شادابی، تحقق یابد.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول