اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

22 معدن شن و ماسه در هرمزگان نقره‌داغ شدند

معاون بازرسی نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت،معدن وتجارت استان هرمزگان از تشکیل 22پرونده برای واحدهای تولیدی شن و ماسه در استان خبر داد.

22 معدن شن و ماسه در هرمزگان نقره‌داغ شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عبدالرضا پیروی منش صبح امروز گفت: طی گزارشات واصله مردمی به سامانه ۱۲۴ مبنی بر گرانفروشی و عدم عرضه شن و ماسه طی گشت مشترک بازرسی ویژه با حضور بازرسان مرکز استان و نماینده تعزیرات حکومتی از واحدهای تولیدی شن و ماسه بصورت نامحسوس بازدید و بازرسی بعمل آمد.

وی افزود: محرز شدن تخلف های گرانفروشی، عدم صدور صورتحساب و امتناع از عرضه کالا منجر به تشکیل پرونده به ارزش 829 میلیون تومانی برای واحدهای تولیدی شن و ماسه در استان هرمزگان شد که این پرونده‌ها جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم نهایی به تعزیرات حکومتی استان ارجاع شد.

به گفته معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت هرمزگان، جهت ثبات امنیت اقتصادی و رونق بازار هیچ تعارفی با هیچ کسی چه متصدی واحد تولیدی، چه واحد اقتصادی و چه  واحد صنفی که بخواهد حقوق مصرف کنندگان را رعایت نکرده و به قیمت‌های مصوب استانی و کشوری تمکین نکند، نخواهیم داشت و با قاطعیت برخورد می کنیم.

به گزارش فارس، چند هفته قبل بیش از 30 نفر از مالکان و فعالان معادن شن و ماسه هرمزگان در تجمعی خواستار افزایش قیمت قانونی نرخ شن و ماسه در استان با توجه به افزایش چشمگیر هزینه‌های تولید، بیمه، مالیات، حقوق پرسنل و ... شده بودند که هنوز تصمیمی در این مورد گرفته نشده و حالا معاون اداره کل صمت از جریمه میلیونی این واحدها خبر می‌دهد.

انتهای پیام/ 88055/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول