اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

نیاز ۲۶۰۰ منزل زلزله‌زده هرمزگان به بازسازی/ 3 هزار چادر تاکنون توزیع شده است

استاندار هرمزگان با اشاره به نیاز بازسازی ۲۶۰۰ منزل، گفت: تاکنون بیش از سه هزار تخته چادر جهت اسکان مردم در مناطق زلزله زده بندرعباس توزیع شده است و چادر به صورت خانه به خانه نیز به دلیل عدم استقبال مردم از استقرار در کمپ در حال توزیع است.

نیاز ۲۶۰۰ منزل زلزله‌زده هرمزگان به بازسازی/ 3 هزار چادر تاکنون توزیع شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی دوستی صبح امروز در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار داشت: تاکنون بیش از ۳ هزار تخته چادر در میان مردم منطقه زلزله‌زده توزیع شده است.

وی افزود: اولویت ما این است که چادرها در محل مشخصی به صورت کمپ و نزدیکی منازل مردم برپا شود و سپس بتوانیم خدمات را نیز در محل کمپ‌ها به مردم ارائه کنیم.

استاندار هرمزگان همچنین عنوان کرد: به علت استقبال نکردن مردم از این کمپ‌ها، چادرها به صورت خانه به خانه توزیع شده و همچنان در حال توزیع است.

دوستی با بیان این که برق در مناطق زلزله‌زده وصل شده است، خاطرنشان‌کرد: برآورد ما این است که حدود ۷۰۰ میلیارد تومان خسارت به مردم مرده شده اما خسارتی که به راه‌ها، پل‌ها و ابنیه‌ها و زیرساخت‌های موجود در منطقه وارد شده است، در حال بررسی دقیق است.

استاندار هرمزگان گفت: بیش از ۲۶۰۰ منزل مردم خسارت دیده‌اند که به بازسازی نیاز دارند.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول