اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

سرپرست دو فرمانداری‌ قشم و جاسک معرفی شدند+بیوگرافی

با حکم استاندار هرمزگان، محمد محمدحسینی تختی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان قشم و علی مهرانی به عنوان سرپرست فرمانداری جاسک منصوب شدند.

سرپرست دو فرمانداری‌ قشم و جاسک معرفی شدند+بیوگرافی

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی دوستی استاندار هرمزگان در احکام جداگانه‌ای سرپرست دو فرمانداری قشم و جاسک را منصوب کرد.

محمد محمد حسینی تختی به عنوان سرپرست فرمانداری قشم و علی مهرانی به عنوان سرپرست فرمانداری جاسک منصوب شدند.

محمد محمد حسینی تختی

 

محمد محمد حسینی تختی سرپرست فرمانداری قشم، دانشجوی دکترای سیاست‌گذاری عمومی است و بیش از ۱۵ سال سابقه کار در هیات رییسه مجلس به عنوان کارشناس ارشد و دبیر فراکسیون‌های مختلف تخصصی خانه ملت را عهده‌دار بوده است. وی کارشناسی ارشد خود را در رشته اندیشه سیاسی اسلام گرفته و کارشناس علوم سیاسی است. حسینی تختی همچنین سال‌ها مسؤول دفتر دبیران اداره کل هیأت رییسه مجلس بوده و دبیر فراکسیون بنادر و توسعه دریامحور، دبیر و مشاور مجمع نمایندگان هرمزگان و مدرسی دانشگاه را در کارنامه دارد.

علی مهرانی

 

علی مهرانی سرپرست فرمانداری جاسک نیز معاون کنونی سیاسی و امنیتی فرمانداری میناب است و کارشناس ارشد علوم سیاسی است و سابقه بخشدار مرکزی میناب و بخشدار بندزرک و سندرک را نیز در کارنامه دارد.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول