اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

توزیع 110 کولر گازی در میان نیازمندان سندرک

کمیته امداد با همکاری مرکز نیکوکاری سیدالشهدا سندرک و گروه جهادی شهید قاسم سلیمانی حوزه شهید باهنر بخش سندرک به توزیع اقلام ضروری سرمایشی و گرمایشی به ارزش 2 میلیارد تومان بین نیازمندان نموده است.

توزیع 110 کولر گازی در میان نیازمندان سندرک

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، در مراسمی با حضور مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان، فرمانده سپاه شهرستان میناب، معاون فرمانداری میناب، مدیر حوزه علمیه بخش سندرک و سایر مسئولین این بخش لوازم ضروری سرمایشی و گرمایشی بین نیازمندان توزیع گردید.

جلیل تراهی مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان در این مراسم گفت: از تمامی خیرین و مردم شریف ایران که امروزه کمیته امداد را به‌عنوان شریک راهبردی در حوزه محرومیت زدایی همراهی می کنند، تشکر و قدردانی می‌کنم.

تراهی افزود: امروز این افتخار خدمت به خانواده‌های معزز جامعه هدف را داریم که تمام دغدغه ما دو مقوله که یکی توانمندسازی فکری و فرهنگی خانواده‌های معزز و دیگری توانمند‌سازی اقتصادی نیازمندان است.

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان با بیان اینکه توزیع کالاهای ضروری بین خانواده های نیازمند از برنامه های حمایتی مهم این نهاد است، گفت: کمیته امداد با همکاری مرکز نیکوکاری سیدالشهدا سندرک و گروه جهادی شهید قاسم سلیمانی حوزه شهید باهنر بخش سندرک به توزیع اقلام ضروری سرمایشی و گرمایشی به ارزش ۲ میلیارد تومان بین نیازمندان نموده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: اقلام اهدایی به نیازمندان سندرک را شامل ۵۲ دستگاه یخچال، ۱۱۰ دستگاه کولر گازی، ۳۰ دستگاه آبگرمکن و همچنین ۳۶ دستگاه تبلت به دانش آموزان نیازمند بوده است.

تراهی ادامه داد: این نهاد مقدس با همکاری خیران مرکز نیکوکاری این بخش در ۸ ماهه گذشته بالغ بر ۹ میلیارد تومان منجر به ارائه خدمات در حوزه‌های حمایتی و معیشتی شده است.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول