اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

دلیل اعتراض کارکنان نیروگاه خلیج فارس چیست؟

روز گذشته و در ادامه چندین روز اعتراض در نیروگاه خلیج فارس، کارکنان این نیروگاه در هرمزگان از ورود مدیران شستا که مدعی خرید آن هستند، ممانعت کردند.

دلیل اعتراض کارکنان نیروگاه خلیج فارس چیست؟

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، شمار زیادی از کارکنان نیروگاه خلیج فارس واقع در منطقه قلعه قاضی در شمال شرق بندرعباس مدت‌هاست در اعتراض به واگذاری این نیروگاه به شستا دست به اعتراض می‌زنند.

آنان همچنین در دفعات متعددی اقدام به نامه‌نگاری با مسؤولان عالی استان و نمایندگان مجلس و ... برای رسیدگی به این مشکل کرده‌اند.

 

روز گذشته اما کارکنان این نیروگاه، از ورود مدیران شستا و مدیرعامل و هیأت مدیره نیروگاه خلیج فارس ممانعت کرده و آنان را به بیرون از نیروگاه هدایت کردند.

کارگران این نیروگاه خواستار تغییر مدیرعامل و مدیران داخلی این نیروگاه به دلیل انفعال در برابر واگذاری آن هستند و از سوی دیگر خواستار اجرای طرح طبقه بندی مشاغل در این واحد نیروگاهی با توجه به تصویب و ابلاغ آن از سوی وزارت کارند.

 

همچنین کارگران می‌گویند در فرآیند واگذاری این نیروگاه تخلفاتی رخ داده که واگذاری آن به شستا (زیرمجموعه تأمین اجتماعی) را مشکوک و ابهام‌دار ساخته است.

 

به گزارش فارس، مشکلی در زمینه تولید این نیروگاه وجود ندارد و کارگران بر اساس شیفت‌های مستقل خود در حال حضور در بخش بهره‌برداری هستند و خارج از ساعات شیفت خود دست به تجمع زده‌اند که این تجمع صبح امروز ۸ دی ماه نیز ادامه دارد و کارگران شب گذشته را نیز در محل تجمع باقی ماندند.

پیگیری فارس برای گفت‌وگو با مسؤولان این نیروگاه در بیان ابعاد مختلف اتفاقات اخیر تاکنون بی نتیجه مانده است.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول