اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

ماکسیما با 83 میلیون خلافی توقیف شد

با هوشیاری گشت نامحسوس پلیس راه استان هرمزگان  یکدستگاه خودرو ماکسیما با بیش از 83 میلیون ریال خلافی شناسایی و توقیف شد.

ماکسیما با 83 میلیون خلافی توقیف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، فرماندهی انتظامی استان هرمزگان اعلام کرد: ماموران گشت نامحسوس پلیس راه استان روز گذشته حین گشت زنی هدفمند در سطح حوزه در محور میناب به بندرعباس به یک دستگاه خودرو سواری ماکسیما مشکوک و آن را متوقف کردند.

طی استعلام صورت گرفته مشخص شد خودرو مورد نظر دارای 83 میلیون 500 هزار ریال خلافی می باشد.

سرهنگ مهرداد مشوق جانشین فرماندهی انتظامی هرمزگان نیز در این باره خاطر نشان کرد: رعایت نظم و انضباط ترافیکی از جمله مواردی است که آحاد جامعه باید نسبت به آن کوشا بوده و یاریگر پلیس باشند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه خودرو توقیف شده جهت سیر مراحل قانونی به پارکینگ منتقل شد، به عموم رانندگان و دارندگان وسایل نقلیه خودرویی توصیه کرد چنانچه وسیله نقلیه آنان به هردلیل دارای توقیف قضائی می باشد ، قبل ازهر اقدام و استفاده از خودرو نسبت به رفع توقیف آن از مراجع ذیصلاح مربوطه اقدام کنند.

انتهای پیام/ ۸۸۰۵۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول