اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

روزی ۳۳۰ تُن زباله در بندرعباس تولید می‌شود

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندرعباس گفت: روزی ۳۳۰ تُن زباله در بندرعباس تولید می‌شود که تفکیک از مبدا می‌تواند به بازیافت و کمک به چرخه محیط زیست کمک کند.

روزی ۳۳۰ تُن زباله در بندرعباس تولید می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، پوریا دروار رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندرعباس امروز در گفت‌وگوی رسانه‌ای اظهار کرد: اولویت اصلی ما کاهش تولید پسماند است و در همین راستا به دنبال اجرای طرحی هستیم که بتوانیم تفکیک پسماند در ادارات را انجام تا از این طریق بتوانیم به جمع آوری و بازیافت بهتر پسماند کمک کنیم.

وی با اعلام اینکه سازمان مدیریت پسماند این آمادگی را دارد که با ادارات، نهادها و سازمان‌های دولتی و خصوصی تفاهم‌نامه همکاری امضاء تا طرح تفکیک پسماند اجرا شود، خاطرنشان کرد: این سازمان آمادگی نصب مخازن تفکیک زباله در سازمان‌ها و ادارات متقاضی را دارد.

رئیس سازمان پسماند با تاکید بر اینکه همه ادارات و سازمان‌ها می‌توانند گواهی سبز از این سازمان دریافت کنند، یادآورشد: ادارات و سازمان‌هایی می‌توانند این گواهی را دریافت کنند که نسبت به اجرای این طرح و تفکیک پسماند و اجرای  دستورالمل مربوطه اقدام کنند.

دروار ادامه داد: سازمان مدیریت پسماند این آمادگی را دارد در این زمینه همکاری‌های لازم را انجام و نسبت به جمع آوری به موقع پسماند ادارات و سازمان‌ها اقدام کند.

وی با بیان اینکه ادارات متقاضی می‌توانند درخواست اجرای این طرح را به این سازمان ارائه تا اقدامات لازم برای نصب مخازن و جمع آوری پسماند انجام شود، تصریح کرد: روزانه ۳۳۰ تن زباله در سطح شهر بندرعباس تولید می‌شود که حجم زیادی از این پسماندها توسط ادارات و سازمان‌ها و شرکت ها تولید می‌شود و اجرای این طرح می‌تواند کمک شایانی به جمع‌آوری و بازیافت پسماند شهر بندرعباس کند.

انتهای پیام/ ۸۸۰۵۵/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول