اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

بالاخره 350 هکتار نهضت ملی مسکن در بندرعباس به کجا رسید؟

استاندار هرمزگان گفت: تخصیص زمین 350 هکتاری بندرعباس در حال نهایی شدن است و به زودی ثبت نام وسیع طرح نهضت ملی مسکن در بندرعباس آغاز می‌شود.

بالاخره 350 هکتار نهضت ملی مسکن در بندرعباس به کجا رسید؟

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی دوستی استاندار هرمزگان امروز در مراسم کلنگ زنی طرح احداث ۱۳۶۰ واحد مسکونی در شهرک پیامبر اعظم بندرعباس اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دولت سیزدهم بحث خانه دار کردن مردم بوده که استان خانه دار شدن مردم در هرمزگان نیز بخشی از این طرح است.

وی گفت: خوشبختانه در تمام شهرستان‌های هرمزگان مسئله تامین زمین برای اجرای این طرح تامین شده و دیگر مسئله‌ایی پایه‌ای به اسم زمین نداریم.

استاندار هرمزگان ادامه داد: در شهر بندرعباس به‌رغم اینکه زمین مشخص شده، منتظر یک تصمیم هستیم و با توجه به اینکه دستور تخصیص زمین هم از طرف وزیر راه و شهرسازی ابلاغ شده امیدواریم به سرعت این مسئله در سطح معاونت‌ها هم دنبال شود و بتوانیم به عنوان اولین استانی باشیم که مسئله زمین این طرح را به کلی حل کرده‌ایم.
 


دوستی تصریح کرد: ما در مسکن مهر ضعف‌هایی نظیر سرعت ساخت و کیفیت ساخت داشتیم که در این طرح به جد دنبال می‌کنیم این دو ضعف نباشد، در مسئله کیفیت ساخت با توجه به حادثه آبادان بسیار حساس هستیم و بر این مسئله حتما نظارت می‌شود.

وی عنوان کرد: امروز خوشبختانه کلنگ طرح احداث ۱۳۶۰ واحد در شهرک پیامبر اعظم بندرعباس به زمین زده شد و البته تجهیزات و مصالح نیز وجود دارد و کار ساخت آغاز شده و ۵۰۰ واحد دیگر نیز در ابتدای تیرماه کلنگ زنی شده و روند احداث آن آغاز خواهد شد.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه امیدواریم مسئله زمین در بندرعباس را تا پایان دوره چهار ساله حل کنیم، ادامه داد: این مرحله گام نخست طرح نهضت ملی مسکن در بندرعباس است و در سایر شهرستان‌ها هم انجام می‌شود.

دوستی همچنین در خصوص دغدغه و سوال مردم در خصوص زمان ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن در شهر بندرعباس نیز گفت: پایه ثبت نام در شهر بندرعباس تخصیص زمین موسوم به ۳۵۰ هکتاری است که تمام کارهای آن از جمله دستور وزیر نیز گرفته و انجام شده و به علت بزرگی زمین و مسائل حقوقی در حال برداشتن گام‌های نهایی تخصیص این زمین هستیم.

وی در پایان بیان کرد: به زودی ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن در بندرعباس در حجم وسیع آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/ ۳۷۲۸/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول