اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

لحظه انفجار مخزن سوخت در میناب با یک کشته+فیلم

به گفته فرماندار میناب، حادثه زمانی اتفاق افتاده که سوخت قاچاق مورد نظر(گازوئیل) در حال تخلیه بوده و در همین حین با اتصالی برق متاسفانه انفجار رخ می‌دهد.

لحظه انفجار مخزن سوخت در میناب با یک کشته+فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس،  مجید سلحشور فرماندار میناب ساعتی قبل در جمع خبرنگاران درباره این حادثه اظهار داشت: روز گذشته در شهر کرگان از توابع شهرستان میناب در یک منزل شخصی شاهد وقوع یک انفجار بودیم، این انفجار در انبار سوخت قاچاق این منزل بوده است.

وی افزود: حادثه زمانی اتفاق افتاده که سوخت قاچاق مورد نظر(گازوئیل) در حال تخلیه بوده و در همین حین با اتصالی برق متاسفانه انفجار رخ می‌دهد.

 

 

سلحشور گفت: پس از وقوع این حادثه سریعا تیم‌های امدادی و آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام و روند خاموش کردن حریق و کمک به مصدومان را آغاز و در نهایت حریق را اطفا کردند.

فرماندار ویژه میناب گفت: متاسفانه در این حادثه در همان ابتدا یک نفر جوان ۲۲ ساله جان خود را از دست می‌دهد و ۲ مصدوم دیگر نیز با هماهنگی انجام شده با قید فوریت و با استفاده از امداد هوایی و هلی‌کوپتر به بندرعباس و بیمارستان شهید محمدی منتقل می‌شوند.

وی تصریح کرد: ۲ مجروح این حادثه یک نفر سوختگی ۹۰ درصد و دیگری سوختگی ۵۰ درصد داشتند که مجروح با درصد سوختگی ۵۰ درصدی با رضایت شخصی به بیمارستان‌ شیراز منتقل شده و دیگر مجروح همچنان در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس تحت مداوا قرار دارد ولی وضعیت وی وخیم گزارش شده است.

انتهای پیام/ 3728

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول