اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

عبادی‌زاده: رسانه موفق رسانه دارای اخلاق حرفه‌ای است

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: رسانه پاک، رسانه‌ای است که با اصول و معیارهای اخلاقی مطابقت داشته باشد.

عبادی‌زاده: رسانه موفق رسانه دارای اخلاق حرفه‌ای است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان صبح امروز در نشست معرفتی و بصیرتی سازمان بسیج رسانه هرمزگان اظهار کرد: وجه مشترک  اهالی رسانه و روحانیت، منبر است. شما منبر رسانه را در اختیار دارید و ما نیز منبر مساجد و نمازهای جمعه.

وی با بیان اینکه اخلاق حرفه‌ای رمز موفقیت و پیشرفت در رسانه و در هر حوزه تخصصی در جامعه است، افزود: رسانه بدون اخلاق حرفه‌ای به نتیجه نخواهد رسید و گرفتار مشکلات زیادی خواهد شد.

 

امام جمعه بندرعباس تاکید کرد: امروز فضای مجازی بخشی از حقیقت زندگی امروز ماست و جنگ جدید جنگ رسانه و اراده است.

حجت الاسلام عبادی زاده، شناخت اهداف و امراض دشمن را مهم‌ترین راه دفع توطئه‌های دشمنان برشمرد و بیان داشت: حوزه رسانه باید پاک باشد تا بتواند محتوای پاک را منتقل کند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان در تعریف رسانه پاک نیز گفت: رسانه پاک، رسانه‌ای است که با اصول و معیارهای اخلاقی مطابقت داشته باشد.

حجت الاسلام عبادی زاده خاطرنشان‌کرد: رسانه باید ذائقه جامعه را کنترل کند ولی در عین حال نباید اجازه داد نگاههای سیاسی بر ذائقه سازی اثر بگذارد.

وی عنوان داشت: امانتداری، عدم تعصب، رعایت حقوق معنوی، پرهیز از شایعه پراکنی، پاسبانی از حریم عفت جامعه و سرعت در اطلاع رسانی در کنار صیانت از حقیقت و اخلاق را از دیگر ویژگی‌های رسانه خوب در دنیای امروز است. 

انتهای پیام/ ۳۷۲۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول