اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

ثبت نام از متقاضیان مسکن ملی در شهر بندرعباس از 15 تیر آغاز می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی استان هرمزگان، گفت:ثبت نام از متقاضیان فاقد مسکن در بندرعباس و دیگر شهرستان‌های استان 15 تیر آغاز می‌شود.

ثبت نام از متقاضیان مسکن ملی در شهر بندرعباس از 15 تیر آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عباس کمالی مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان امروز در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار داشت: برای تأمین زمین به منظور احداث مسکن ملی اقدامات مختلفی صورت گرفت تا در نهایت زمینی در بلوار راه آهن با وسعت 170 هکتار برای این منظور نهایی شده است.

وی افزود: با توجه به نهایی شدن اختصاص این زمین برای اقدام ملی مسکن، ثبت نام از متقاضیان از 15 تیرماه آغاز می‌شود.

کمالی همچنین با بیان این که پس از ثبت نام و تکمیل وجه، اقدام برای ساخت مسکن بلافاصله آغاز خواهد شد، عنوان کرد: ظرفیت 5 هزار واحد در گام اول برای مسکن ملی در بندرعباس در نظر گرفته شده است که بر این اساس متقاضیان باید 40 میلیون تومان آورده اولیه را واریز و هر واحد مسکونی 350 میلیون تومان نیز تسهیلات خواهد داشت.

خبرگزاری فارس در طول چند ماهه اخیر، با انعکاس مستمر مطالبات مردمی در این زمینه، خواستار تسریع در نام نویسی و آغاز پروژه ساخت طرح مسکن ملی در بندرعباس شده بود که در ادامه راه نیز پیگیر ساخت با کیفیت و مناسب این پروژه‌ها نیز خواهد بود.

انتهای پیام/ 3728

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول