اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

اسماعیل تذرو: دست تجزیه‌طلبان برای ملت ایران رو شد/ رفتار داعش‌گونه اغتشاش‌گران سبب هوشیاری معترضان شد

یک فعال فرهنگی هرمزگان گفت: یکی از برکات اتفاقات اخیر، روشن شدن نقش تجزیه طلبان برای مردم ایران بود که نقطه مقابل وحدت و انسجام ملت ما قرار گرفته‌اند و سعی دارند از این فضای ملتهب، بهره‌برداری کثیف خود را دنبال کنند.

اسماعیل تذرو: دست تجزیه‌طلبان برای ملت ایران رو شد/ رفتار داعش‌گونه اغتشاش‌گران سبب هوشیاری معترضان شد

اسماعیل تذرو از فعالان فرهنگی هرمزگان ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: پایه اصلی تحرکات اخیر دشمن مبتنی بر دروغ پراکنی و بزرگنمایی مسائل است و گاه یک اتفاق را با در هم آمیختن عناصر دروغ را با چنان پردازش فراوانی به جامعه عرضه می‌کنند که باورپذیری آن تقویت می‌شود.

وی از خلع مدیریت فضای مجازی به عنوان چالشی برای کشور یاد کرد و عنوان داشت: نبود پلتفرم قوی داخلی و عدم تدبیر در این زمینه سبب شده تا دشمن که این فضا را که به طور کامل در اختیار دارد، بر علیه ملت ایران سازماندهی کند و یک فضاسازی فکری برای هیجان دهی به جامعه جوان و نوجوان کشور بوجود آورد که البته در کلید خوردن اغتشاشات نباید از لیدرهای آموزش دیده وابسته به دشمن نیز غافل بود.

این فعال فرهنگی هرمزگان همچنین ادامه داد: یکی از برکات اتفاقات اخیر، روشن شدن نقش تجزیه طلبان برای مردم ایران بود که نقطه مقابل وحدت و انسجام ملت ما قرار گرفته‌اند و سعی دارند از این فضای ملتهب، بهره‌برداری کثیف خود را دنبال کنند.

تذرو اضافه کرد: حربه دیگری که دشمن با برنامه ریزی قبلی و با سواستفاده از غم فوت خانم مهسا امینی در جامعه ما از آن بهره برد، رفتار داعش‌گونه و خشونت طلبانه و ضد انسانی بود به طوری که با آتش زدن پلیس، آتش زدن آمبولانس، آتش زدن پرچم ایران و پرچم عزای حسینی بدنبال ترس و وحشت در وجود مردم بودند تا هم نیروهای پلیس و امنیتی ما و هم مردم را بترسانند و به نوعی با این افراد انگشت‌شمار همراهی کنند.

وی اقدام نیروی انتظامی و نیروهای امنیتی در شناسایی این سرشاخه‌های خشونت‌طلب در همان روزهای اول در بسیاری از شهرهای کشور را اقدامی هوشمندانه و در راستای حفظ امنیت عمومی جامعه برشمرد و گفت: اگر این عناصر خشونت طلب دستگیر نمی‌شدند، اکنون امنیت بسیاری از شهرها تحت تأثیر رفتارهای داعش گونه این افراد قرار گرفته بود.

این فعال فرهنگی هرمزگان خاطرنشان کرد: عیار بسیاری از افراد نیز در این رخدادها مشخص می‌شود. این از ویژگی‌های یک فتنه است که عیار برخی عناصر مدعی جامعه نیز مشخص می‌شود و در این اتفاقات اخیر باطن برخی افراد از جمله برخی سلبریتی‌ها مشخص شد که آدم‌هایی که پای سفره انقلاب فربه شدند و مال و منالی برای خودشان جمع کردند، در این روزهای سخت، پا پس کشیدند و در جبهه دشمن، زبان گویای دشمن شدند.

تذرو گفت: سلبریتی‌ها از آنچه در این روزها با ملت ایران کردند، پشیمان خواهند شد و همه ما می‌دانیم که در کشور، مسائل و مشکلات وجود دارد و نقد وجود دارد اما نباید فضای آرام کشور را به بستری برای آشوب و اغتشاش بدل کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول