اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

مدیران فرادانه: رشد دانش تولیدکنندگان میگو برای رقابت جهانی را دنبال می کنیم

مدیر بازرگانی و مدیر داخلی شرکت فرادانه بر اهتمام این شرکت در رشد دانش تولیدکنندگان میگو در هرمزگان تأکید و آن را راهی برای افزایش تولید عنوان کردند.

مدیران فرادانه: رشد دانش تولیدکنندگان میگو برای رقابت جهانی را دنبال می کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی عرب مدیر بازرگانی شرکت فرادانه ( بزرگ ترین شرکت دانش بنیان تولید خوراک آبزیان کشور) امروز در حاشیه سمینار آموزشی روش های نوین پرورش میگو در هرمزگان اظهارکرد: اهمیت فرآیند آموزش در ارتقای تولید امری ثابت شده است و منجر به بهبود عملکرد و ارتقای راندمان تولید در واحد سطح می شود.

به گفته وی، فرادانه به دنبال آن است تا با ارتقای دانش تولید کنندگان سبب افزایش سودآوری آنان در این صنعت مهم شود.

بالا: امین مالکی - پایین: مهدی عرب

 

عرب، تکمیل چرخه های تولیدی را در حوزه پرورش میگو بسیار با اهمیت خواند و گفت: بهبود راندمان مزارع سبب ارتقای توان رقابتی تولیدکنندگان کشورمان با رقبای جهانی خواهد شد و این در گروی همکاری دو سویه دولت و بخش خصوصی است.

امین مالکی مدیرداخلی شرکت فرادانه هم در این باره به خبرنگار فارس گفت: 4 سال است که شرکت فرادانه کار آموزش مستمر تولیدکنندگان میگو را انجام می دهد تا بتواند با آگاهی بخشی لازم در این زمینه به چرخه تولید میگو در کشور قوام بخشد.

 

وی افزود: اطلاعات روز جهان در زمینه روش های تولید و پرورش میگو تاکنون در قالب چندین دوره آموزشی در اختیار تولیدکنندگان میگو که عمدتا در استان های بوشهر و هرمزگان قرار دارند، قرار گرفته و این مهم سبب ارتقای سطح معلومات آنان نیز شده است.

شرکت فرادانه به عنوان بزرگ ترین تولید کننده خوراک آبزیان در کشورمان روز 5شنبه 14 اردیبهشت ماه با حضور مانوج شارما از متخصصان جهانی پرورش میگو اقدام به برگزاری سمینار ویژه آموزشی پرورش میگو در هرمزگان کرد که با استقبال گسترده تولیدکنندگان همراه شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول