مسمومیت غذایی ۲۸ نفر از نیروهای شرکت اکتشاف نفت«مورموری»

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان ایلام از مسمومیت غذایی 28 نفر از نیروهای شرکت اکتشاف نفت موموری خبر داد.
صیدنور علیمرادی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان ایلام دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: در پی گزارش به مرکز عملیات فوریت‌ها مبنی بر مسمومیت غذایی تعدادی از پرسنل نیروهای شرکت نفت مورموری، چند کد آمبولانس اورژانس در دهلران و مورموری مستقر و اورژانس هوایی آماده اعزام به منطقه شدند. وی افزود: بر این اساس ۲۸ نفر از این پرسنل که دچار مسمومیت غذایی شده بودند با خودروهای شرکت به مراکز درمانی دهلران و مورموری مراجعه کرده بودند. رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان ادامه داد: هم اکنون ۲۱ نفر از این افراد در بیمارستان دهلران و مابقی در درمانگاه مورموری در حال درمان هستم. وی ادامه داد: حال این افراد مساعد است و به زودی از بیمارستان ترخیص می شوند؛ مرکز فوریت‌های پزشکی و بیمارستان‌های ایلام، دهلران، آبدانان و مهران در حالت آماده باش هستند. انتهای پیام / 970821/ 970813
مسمومیت
16:02 - 20 شهریور 1399

1 بازنشر
15 بازدید



1 پاسخ