اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

برخی رویدادهای( ۴ مهرماه) در استان ایلام را در این بسته خبری می‌توانید، بخوانید.

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، مهدی شعبانی سرپرست بیمارستان امام رضا( ع) شهرستان ایوان، گفت: این مجموعه درمانی به طور میانگین هر ماه پذیرای 5 تا 6 هزار مراجعه کننده در بخش اورژانس و 8 هزار مراجعه کننده در بخش کلینیک و پزشک متخصص است.

 وی افزود: برای این بیمارستان طی یک سال گذشته ۱۵ میلیارد ریال تجهیزات و امکانات پزشکی شامل دستگاه رادیولوژی دیجیتال، دستگاه قلبی تنفسی مانیتورینگ، نبولایزر، ترازو دیجیتال و تجهیزات دیگر خریداری شده است.

کمک  ۱۳۴ میلیون تومانی به موسسات فرهنگی قرآن و عترت ایلام

عمران خودآموز مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، با بیان اینکه در ۹ ماه گذشته با حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونت قرآن و عترت این وزارت از موسسات فرهنگی قرآن و عترت استان حمایت‌های خوبی صورت گرفته است، گفت: در ۹ ماه گذشته تا کنون ۱۳۴ میلیون تومان اعتبار در زمینه‌های مختلف به موسسات فرهنگی قرآن و عترت استان ایلام کمک شده است.

وی افزود: این میزان اعتبار در راستای توسعه فعالیت‌های قرآنی این موسسات در اختیار ۲۱ موسسه فعال استان با نظارت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین  اتحادیه تشکل‌های قرآنی استان قرار گرفته است.

‍دپارتمان تخصصی کسب و کار در ایلام راه‌اندازی می‌شود

علی رشیدی مدیرکل فنی و حرفه‌ای ایلام، گفت: دپارتمان تخصصی کسب و کار برای اولین بار در ایلام پس از رایزنی‌های مستمر هفته آینده افتتاح می‌شود تا رشته‌های مورد نیاز بازار کار شناسایی و آموزش داده شود.

وی افزود: هیچ فردی بدون داشتن گواهینامه فنی و حرفه‌ای قادر به راه‌اندازی کارگاه‌های فنی نیست و شرط راه‌اندازی کسب و کار داشتن مدرک فنی و حرفه‌ای است.

ترخیص وسایل نقلیه بدون پرداخت جرائم رانندگی امکان پذیر نیست 

سرهنگ ابوالفضل کهزادی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام، گفت: ترخیص وسایل نقلیه توقیفی از توقفگاه منوط به پرداخت کلیه جریمه‌های رانندگی و تسویه حساب است.

وی افزود: مالکان بایستی جهت ترخیص وسایل نقلیه خود به مراکز پلیس +۱۰ مراجعه و پس ارائه مدارک مورد نیاز و تشکیل پرونده، وسیله نقلیه خود را از پارکینگ تحویل گیرند.‌

انتهای پیام/ 970821

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول