اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

پایش زیست محیطی بیش از 700 واحد تولیدی و صنعتی ایلام

مدیرکل محیط زیست ایلام گفت: حدود 610 واحد تولیدی صنعتی، مرغداری و معدن در سطح استان وجود دارد که از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از 700 مورد پایش زیست محیطی از این واحدها انجام شده است.

پایش زیست محیطی بیش از 700  واحد تولیدی و صنعتی ایلام

غلامرضا ابدالی مدیرکل محیط زیست ایلام صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام اظهار داشت: در حال حاضر حدود ۱۵۰ واحد مهم تولیدی- صنعتی، نزدیک به ۴۰۰ واحد مرغداری و حدود ۶۰ معدن فعال در سطح استان فعالیت دارند که از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۷۰۰ مورد پایش زیست محیطی در قالب بازدیدهای دوره‌ای و نظارت بر خود اظهاری واحدها انجام شده است. 

وی افزود: تعداد ۹ مورد از صنایع استان ایلام به عنوان صنایع آلاینده استان موضوع تبصره ۱ماده ۳۸قانون مالیات بر ارزش افزوده ثبت شده و در این مدت بیش از ۱۰۰ مورد برای واحدهای مختلف اخطاریه صادر شده است. 

مدیرکل حفاظت محیط زیست ایلام تصریح کرد: در حال حاضر ۷/۱۱ درصد مساحت استان به میزان ۱۴۳۲۷۵ هکتار را مناطق چهار گانه تحت مدیریت حفاظت محیط زیست استان تشکیل می‌دهد.

انتهای پیام/ 970813

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول