اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

بازگشت پرواز تهران- ایلام به فرودگاه مهرآباد به دلیل نقص فنی

مدیر فرودگاه شهدای ایلام گفت: پرواز شماره ۴۵۷۲ شرکت هواپیمایی ماهان ساعت ۱۳:۱۵ دقیقه ازتهران به ایلام پرواز کرد که به دلیل نقص فنی قبل از رسیدن به آسمان شهر ایلام به مبدا بازگشت و مسافران را در تهران پیاده کرد.

بازگشت پرواز تهران- ایلام به فرودگاه مهرآباد به دلیل نقص فنی

محمدجواد یگانه مدیر فرودگاه شهدای ایلام شامگاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: پرواز شماره ۴۵۷۲ شرکت هواپیمایی ماهان به دلیل نقص فنی قبل از رسیدن به آسمان شهر ایلام به مبدا بازگشت و مسافران را در تهران پیاده کرد.

وی افزود: این پرواز ساعت ۱۳:۱۵ از تهران به ایلام  پرواز کرد و طبق برنامه بایستی ساعت ۱۴:۳۵ در فرودگاه شهدای ایلام به زمین می‌نشست. 

مدیر فرودگاه شهدای ایلام گفت: این پرواز در ساعت ۱۴:۲۰ دقیقه طبق اعلام خلبان، به دلیل نقص فنی به فرودگاه مبدا بازگشت و در فرودگاه مهرآباد به زمین نشست؛ خوشبخاته تمامی مسافران به سلامت از پرواز خارج شدند.

وی ادامه داد: همچنین پرواز شماره ۳۸۴۴ هواپیمایی آسمان در ساعت ۱۴:۲۰ دقیقه از فرودگاه مهرآباد تهران پرواز و ساعت ۱۵:۱۵ در فرودگاه شهدای ایلام به زمین نشست و این پرواز بعد از مسافرگیری به تهران پرواز کرد.

انتهای پیام/ 970877/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول