اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

با گرانفروشی اقلام دارویی در ایلام برخورد می‌شود

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: با کسانی که بخواهند داروها و تجهیزات پزشکی را به قیمتی بالاتر از آنچه مصوب شده به فروش برسانند برخورد خواهیم کرد.

با گرانفروشی اقلام دارویی در ایلام برخورد می‌شود

مهتاب شاهماری معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی ایلام صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: اقلام دارویی در کل کشور یک قیمت مشخص داشته که این  قیمت‌ها در کمیسیون قیمت گذاری موضوع تبصره (۳) ماده (۲۰) قانون مربوط به مقررات پزشکی و دارویی تعیین می‌شوند.

وی افزود: همچنین دسترسی به قیمت روز دارو با مراجعه به سامانه قیمت گذاری به آدرس http://Irc.fda.gov.ir/nfi  فراهم بوده و افراد می‌توانند با مراجعه به سایت و وارد کردن مشخصات دارو‌های مصرفی که قیمت مصوب دارند، ارزش روز آن‌ها را مشاهده کنند. 

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: به منظور سرعت دسترسی به داروهای مورد نیاز و پیگیری شکایات مرتبط، مردم عزیز استان می‌توانند هرگونه مشکلات دارویی اعم از گرانی، کمبود یا نبود دارو و سایر مشکلات مرتبط با دارو را در ساعات اداری از طریق سامانه رایگان ١٩٠ داخلی ۳(کد۱ برای کمبود دارویی و کد ۲ برای مشاوره دارویی) ،  شماره گیری کنند.

وی تصریح کرد: همچنین تلفن ثابت ۰۸۴۳۲۲۳۲۵۲۱ (داخلی ۲ کد ۱)  در ساعات غیر اداری صرفا از طریق پیامک (صرفا پیامک) به شماره همراه ۰۹۱۸۳۴۴۶۸۴۹  و در صورت لزوم به صورت حضوری، دارویی را که موفق به تهیه آن نشده‌اند و یا موضوع مورد شکایت را اعلام تا در اسرع وقت موضوع پیگیری و رسیدگی لازم به عمل آید.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۱۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول