اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

جشنواره سراسری «حرف آورد» ویژه بانوان در استان ایلام/ بیش از 40 اثر به جشنواره ارسال شده است

کارشناس فرهنگی بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی ایلام از اجرای طرح فرهنگی «حرف آورد» در شبکه‌های اجتماعی در استان ایلام خبر داد و گفت: تاکنون بیش از 40 اثر به جشنواره ارسال شده است.

جشنواره سراسری «حرف آورد» ویژه بانوان در استان ایلام/ بیش از 40 اثر به جشنواره ارسال شده است

مریم بیگ‌محمدی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: در راستای اجرای طرح‌های فرهنگی در فضای مجازی و ایجاد زمینه برای مشارکت بیشتر بانوان در فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی، پویش سراسری«حرف آورد» با شعار موضوع خوب، حرف خوب می‌آورد، در استان ایلام اجرا و تاکنون بیش از 40 اثر به جشنواره ارسال شده است.

وی افزود: برای شرکت در این طرح فرهنگی، امکان ارسال آثار از طریق شبکه‌های اجتماعی فراهم شده و شرکت کنندگان برای ارسال ویدئوهای ۱ دقیقه‌ای تا حداکثر ۳ دقیقه‌ای خود می‌توانند از طریق شبکه‌های اجتماعی تلگرام، اینستاگرام و ایتا اقدام کنند که ضمن اهدای جوایز به آثار برتر، ویدیوهای منتخب در تلویزیون از رسانه ملی پخش خواهد شد.

کارشناس فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی استان افزود: شرکت کنندگان می‌توانند ویدیوی خود با موضوع دلخواه را به همراه اطلاعات شخصی از جمله نام و نام خانوادگی، کد ملی، شماره تلفن همراه، رایانامه (ایمیل)، استان محل سکونت و شهرستان، برای دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

بیگ محمدی اشاره کرد: محدودیتی در تعداد آثار ارسالی وجود ندارد، آثار می‌توانند شامل ویدیو، صوت، کلیپ صوتی، اینستا کست و پادکست بوده و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد.

وی افزود: آثار ارسالی می‌توانند به صورت فردی یا در حضور افراد دیگر به صورت سلفی توسط فرد دیگر انجام پذیرد.

کارشناس فرهنگی بانوان استان ایلام و دبیراستانی جشنواره به آدرس شبکه‌های اجتماعی برای ارسال آثار به جشنواره «حرف آورد» اشاره کرد و گفت: بانوان علاقمند می‌توانند آثار خود را تا تاریخ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ در پیام رسان تلگرام به آدرس: https://t.me/Harfavard_ilam، در اینستاگرام به آدرس: https://www.instagram.com/harfavard_ilam و در شبکه اجتماعی ایتا به آدرس: https://eitaa.com/HarfAvard_ilamارسال کنند.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۷۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول