اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

اجتماع مردم غیور ملکشاهی در اعتراض به تحرکات آشوبگران

مسئول بسیج عشایری سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: بیش از هزار نفر با لباس های بومی محلی در زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران حضور پیدا کردند و به گروهک های که قصد ناامنی در کشور دارند با مشت محکم خود بر دهان یاوه گویی آنها پاسخ خواهند داد.

اجتماع مردم غیور ملکشاهی در اعتراض به تحرکات آشوبگران

سرهنگ محمد ولنتر مسئول بسیج عشایری سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام امروز در ویژه برنامه دفاع مقدس در شهرستان ملکشاهی گفت: تبریک هفته دفاع مقدس به مردم استان ایلام و علی الخصوص عشایران سلحشوری که در دوران جنگ نقش ارزشمندی در دفاع از کیان مقدس جمهوری اسلامی ایران داشتند.

وی افزود: امروز با همکاری بسیج عشایری، فرمانداری و سایر مجموعه های شهرستان ملکشاهی یک برنامه شامل بازی‌های بومی محلی، احیای سنت های مردم این دیار طراحی و اجرا شده است.

مسؤل بسیج عشایری سپاه استان ادامه داد: یکی از اهداف اصلی این برنامه پاسخ دندان شکن به گروهک های اغتشاشگری است که ادعای همراهی مردم کُرد را دارند اما در واقع اینطور نیست.

وی تصریح کرد: در این برنامه بیش از هزار نفر با لباس های بومی محلی در زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران حضور پیدا کردند و به گروهک های که قصد ناامنی در کشور دارند با مشت محکم خود بر دهان یاوه گویی آنها پاسخ خواهند داد.

سرهنگ ولنتر بیان داشت: تعداد 8 مورد بازیها، آوا و نواهای بومی و مختص شهرستان ملکشاهی برای این برنامه تدارک دیده شده است.

وی یادآور شد: این جمع بزرگ عشایری شهرستان ملکشاهی به دشمن می فهماند که در هر شرایطی مردم پای نظام جمهوری اسلامی ایستاده و از آن دفاع می کنند.

مسؤل بسیج عشایری سپاه امیرالمؤمنین استان ایلام در پایان خاطرنشان کرد: این هشدار به اغتشاشگران و معاندان که در این مدت باعث اخلال در نظم عمومی جامعه شدند خواهیم داد در صورت هرگونه تحرکی، مردم ایران و عشایرنشینان و مرزداران اصلی انقلاب پاسخ محکمی به آنها می دهند.

انتهای پیام 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول