اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

حزب کومله کرامت زن را قبول ندارد/ هوشیار باشید بازیچه نشوید

امام جمعه ایلام با بیان اینکه شعار زن، زندگی، آزادی شعار حزب کومله است گفت: حزب کومله کرامت زن را قبول ندارد و به چشم کالای جنسی به این مقام والا نگاه می‌کند.

حزب کومله کرامت زن را قبول ندارد/ هوشیار باشید بازیچه نشوید

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، همایشی تحت عنوان پیشگامان رهایی سربازان ولایت، برگزار شد.

این مراسم با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام، استاندار ایلام، فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ، و دیگر مسئولان ذی‌ ربط و دانشجویان و طلبه بسیجی در دانشگاه ایلام برگزار شد. 

حجت الاسلام و المسلمین الله‌نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در این همایش ضمن تبریک هفته بسیج گفت: بیشترین نقش بر عهده شما بسیجیان همیشه در صحنه است؛ امام (ره) برای پاسداری از انقلاب، بسیج را تاسیس کردند و بعد از تاسیس بسیج اعلام کردند در این دنیا افتخارم این است که خود یک بسیجی هستم.

وی اعلام کرد: شعار زن، زندگی آزادی شعار حزب کومله است و جوانان بی بصیرت که بدون هیچ تفکری این شعار را سر می‌دهند نه خدا را قبول دارند و نه قیامت را و منکر ارزش های اسلامی ما هستند. 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام بیان کرد: حزب کومله کرامت زن را قبول ندارد و به چشم کالای جنسی به این مقام بزرگ و والا نگاه می‌کند؛ حالا میبینم که بسیاری از جوانان ما بازیچه هدف آنان شدند که جای تاسف دارد. 

بسیج یعنی تمام صفات برجسته 

حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام نیز در این همایش ضمن اشاره به هفته بسیج اعلام کرد: در دوران ۸ سال دفاع مقدس همه رشادت های بسیجیان به نمایش گذاشته شد؛ بسیح یعنی همه صفت های برجسته که روز به روز پر قدرت تر از روز قبل می‌درخشند. 

هوشیار باشید

سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) نیز در این مراسم اظهار کرد: انقلاب ما مستندی از عاشورا است. 

وی ضمن اشاره به ۴۰ هزار شهید دانش آموز و دانشجو در دفاع مقدس بیان کرد: وظیفه شما از رزمنده‌ای که در دفاع مقدس از سرما منجمد میشد، در اهواز از گرما ذوب میشد و در مهران زیر تانک های دشمن میرفتند سخت تر است. 

فرمانده سپاه امیر المؤمنین(ع) گفت: بسیجیان باید در تمامی صحنه ها حضور داشته باشند؛ بسیج باید سرور باشد و سروری شما همان خادمی شما در تمام زمنیه هاست؛ به میدان بیایید و از آرمان هایتان دفاع کنید، هم اکنون دشمن در تلاش است که ذهن های شکوفا شما را تغییر دهد، هوشیار باشید تا خدایی نکرده بازیچه دست شان نشوید. 

نگذارید پازل دشمن کامل شود

عارف شربی نیازی رئیس بسیح ناحیه دانشجویی در همایش پیشگامان رهایی سربازان ولایت بیان کرد: موثر ترین نقش جامعه، شما دانشجویان بسیجی هستید شما دانشجویانی که به تعیبر رهبر موذن جامعه بوده اید که اگر خواب بمانید نماز امت قضا می‌شود. 

رئیس بسیج دانشجویی استان ایلام گفت: بسیح باید مثل قبل به کار خود ادامه دهد؛ نترسید امام فرزانه ما در زمانی که همه در مقابلش ایستادند با تفکر خود در مقابل دشمن ایستادگی کرد و توانست دشمن را شکست دهد.

شربی نیازی گفت: جوانان که در خیابان ها شعار سر می دهند هم فرزندان همین انقلاب هستند. 

وی افزود: دانشجویان بسیجی، این جوانان را جذب کنید و با همکاری هم آینده کشورتان را بسازید و نگذارید پازل دشمن کامل شود. 

یکی از اهداف بسیج ایجاد امید است

طاهر علی محمدی رئیس دانشگاه ایلام نیز در این همایش گفت: مهم ترین اقدام برای تثبیت جمهوری اسلامی تاسیس نهاد بسیج بود، بسیجی که برای تمام اقشار های جامعه و با اهداف دفاع از حریم دین مسلمان و حتی مسلمانان است. 

علی محمدی ضمن اشاره به وظایف بسیج گفت: از وظایف بسیج، اول ایجاد امید برای دانشجویان، آشنایی دانشجویان با میزان پیشرفت، ورود جدی به عرصه فناوری است. 

رئیس دانشگاه ایلام از اقداماتی که با همکاری بسیج صورت گرفت اشاره کرد و گفت: برگزاری برنامه تخصصی برق، ایجاد برنامه علمی و پژوهشی، توسعه همکاری مشترک کارگاه فناورانه، ایجاد تفاهم نامه با مرکز پژوهشگران برای کسب علم و دانش برای دانشجویان عزیز سراسر استان ایلام است.

پایان پیام 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول