اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

توقیف محموله طلای قاچاق در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان

رئیس پلیس فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان از توقیف یک محموله طلای قاچاق به ارزش 2 میلیارد و 900 میلیون ریال در بازرسی از بار یک مسافر خروجی خبر داد.

توقیف محموله طلای قاچاق در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان

سرهنگ ذبیح‌الله دلاور در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: مأموران پلیس مستقر در گیت بازرسی فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان با دقت نظر و هوشیاری بالای خود حین کنترل و بازرسی وسایل بار یکی از مسافران خروجی متوجه مورد مشکوکی در آن شده و بلافاصله وسایل بار این مسافر را مورد بازرسی دقیق‌تر قرار دادند.

رئیس  پلیس فرودگاه شهید بهشتی اصفهان گفت: در این عملیات، مأموران موفق شدند 605 گرم طلای فاقد مجوز و قاچاق که به شکلی ماهرانه در داخل کیف جاسازی شده بود را کشف کنند.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش این محموله طلای قاچاق را 2 میلیارد و 900 میلیون ریال برآورد کردند اظهار داشت: مسافر مذکور قصد داشت این مقدار طلاجات را به صورت قاچاق به یکی از کشورهای خارجی منتقل کند که با هوشیاری مأموران در انجام نقشه خود ناکام ماند.

دلاور از توقیف طلاهای قاچاق و تشکیل پرونده قضائی برای فرد متهم خبر داد و گفت: مأموران پلیس فرودگاه با دقت و تیزهوشی بالا و استفاده از دستگاه‌های مُدرن مراقب هرگونه ورود و خروج غیرقانونی و قاچاق کالا هستند و اجازه سو استفاده به مجرمان نمی‌دهند.

انتهای پیام/63055/آ/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول