اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

انزجار مردم اصفهان از طرح شیطانی «معامله قرن»/ اعتراض به طرح مذاکره با تروریست‌ها+ تصاویر

جمعی از مردم اصفهان با برگزاری تجمعی ضمن اعلام انزجار از طرح آمریکایی-صهیونیستی معامله قرن، اعتراض خود را نسبت به اظهارات محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه مبنی بر امکان مذاکره با آمریکا اعلام کردند.

انزجار مردم اصفهان از طرح شیطانی «معامله قرن»/ اعتراض به طرح مذاکره با تروریست‌ها+ تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، عصر امروز جمعی از طلاب، دانشجویان و مردم اصفهان با برگزاری تجمعی ضمن اعلام انزجار از طرح آمریکایی-صهیونیستی معامله قرن، اعتراض خود را نسبت به اظهارات محمدجواد ظریف در مصاحبه با نشریه آلمانی اشپیگل مبنی بر امکان مذاکره با آمریکا اعلام کردند.

مردم منطقه طرح کثیف معامله قرن را نخواهند پذیرفت

در این مراسم حجت‌الاسلام محی‌الدین میرمرشدی در سخنانی اظهار کرد: دیروز رئیس‌جمهور در حال استیضاح آمریکا و نخست‌وزیر معلق رژیم غاصب صهیونیستی دستان کثیفشان را به هم دادند تا معامله کثیفشان موسوم به معامله قرن را به جهان اسلام و فلسطینیان تحمیل کنند.

کارشناس مسائل سیاسی گفت: امروز همه مسلمانان، فلسطینیان و جبهه مقاومت به عنوان معترضین اصلی این جریان در صحنه حاضر هستند و بیگانگان باید بدانند که معامله قرن ما، نماز در بیت‌المقدس به امامت رهبر معظم انقلاب و در کنار سید حسن نصرالله است.

وی تصریح کرد: محور اصلی حضور امروز ما محکوم کردن این خیانت بزرگ قرن و جنایت سازش در غرب آسیا است و اعلام می‌کنیم که تا ما و مقاومت زنده هستیم، دست هر سازش‌کاری را قطع خواهیم کرد.

میرمرشدی بیان کرد: مجلس شورای اسلامی در اقدامی دیرهنگام رئیس‌جمهور آمریکا را به عنوان تروریست به جامعه جهانی معرفی کرد و هرچند این اقدام دیرهنگام بود ولی ملت از این تصمیم حمایت می‌کند.

کارشناس مسائل سیاسی اظهار داشت: پارلمان عراق ثمره خون شهیدان سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس را با تصویب مصوبه‌ای با موضوع خروج بیگانگان آمریکایی و ناتو از عراق به نمایش گذاشت و تظاهرات میلیونی مردم عراق ثابت کرد که منطقه در حال چشیدن طعم مقاومت است و این مقاومت تا اقامه نماز در بیت‌المقدس ادامه پیدا خواهد کرد.

وی ادامه داد: شهید سلیمانی به عنوان فرمانده مقاومت، حزب‌الله، فاطمیون، زینبیون، علویون و... را عزت بخشید و داعش که ساخته آمریکا بود را به نابودی کشانید و از اینجا بود که سردار سلیمانی تا ابد نشان افتخار را برای خود ثبت کرد.

میرمرشدی گفت: درحالی‌که هنوز آثار سوختگی بر بدن قطعه قطعه حاج قاسم قابل مشاهده و کفن گلگون او تازه است و افکار حاج قاسم در میان ملت زنده است، رهبر تروریست‌های جهان سردار قاآنی و دیگر فرماندهان ما را تهدید به ترور می‌کند؛ ما ملت ایران اعلام می‌کنیم هر حرکتی علیه فرماندهان بزرگ ما در هر کجای عالم انجام شود با پاسخ جدی ما و تمام ملت‌های مسلمان مواجه خواهد شد.

کارشناس مسائل سیاسی بیان کرد: در طول ۴۰ سال گذشته تفکر ضد انقلابی سعی کرد مسیر افکار را علیه جبهه مقاومت تغییر دهد که برجام به خاک نشسته ثمره مدیریت این نوع تفکر بر کشور است.

کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: من حامل پیام خانواده‌های شهدا و مدافعان حرم هستم و اعلام می‌کنم که این جریان در طول ۷ سال گذشته اقتصاد کشور را فلج کرده و همواره اقتصاد مملکت را به سرنوشت برجام گره زد.

هیچ‌کس در هیچ‌جای کشور حق مذاکره با آمریکای تروریست را ندارد

وی گفت: برخی فکر می‌کردند نمی‌توانیم در مقابل آمریکا ایستادگی کنیم اما دیدند که سپاه و فرزندان حاج قاسم پایگاه عین‌الاسد را بر سر آمریکایی‌ها خراب کردند.

وی گفت: ما مردم به کسانی که دنبال مذاکره با شیطان بزرگ هستند، اعلام می‌کنیم که هیچ‌کس در هیچ‌جای کشور حق مذاکره با آمریکای تروریست را ندارد.

میرمرشدی خاطرنشان کرد: مردم شهیدپرور ما تا زنده است آرمان‌های حاج قاسم و مقاومت را ترک نخواهد کرد و بدانید که امروز، روز اثبات دلواپسی‌ها است.

کارشناس مسائل سیاسی تأکید کرد: ملت ما در ۲۲ بهمن‌ماه با راهپیمایی باشکوه خود اثبات خواهند کرد که با وجود مشکلات اقتصادی و تنگ‌دستی تا آخر پای حمایت از رهبر خود ایستاده است.

این کارشناس مسائل سیاسی اظهار داشت: ملت ما همان ملتی است که در طول ۴۰ سال گذشته نزدیک به ۴۰ بار در انتخابات شرکت داشته است و کسی با مسخره کردن انتخابات نمی‌تواند مانع حضور باشکوه ملت بر صندوق‌های رأی شود و ملت نیز در انتخاب نمایندگان سالم و اصلح باید نهایت دقت را داشته باشند.

گفتنی است، در این مراسم مردم با در دست داشتن دست‌نوشته‌هایی و در حالی‌که تصاویری از سردار سلیمانی و رهبر انقلاب را در دست داشتند با سر دادن شعارهایی همچون نه سازش، نه تسلیم، نبرد با آمریکا، هیهات منا‌الذله، ایرانی می‌میرد، ذلت نمی‌پذیرد، و مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل انزجار خود را از طرح معامله قرن اعلام و به آمریکا در خصوص تهدید فرماندهان ارشد جمهوری اسلامی از جمله سردار قاآنی هشدار دادند.همچنین تجمع‌کنندگان اعتراض خود را نسبت به صحبت‌های وزیر امور خارجه در خصوص مذاکره با آمریکا اعلام کردند.

در پایان مراسم با به آتش کشیده شدن پرچم آمریکا بیانیه‌ای نیز قرائت شد.

انتهای پیام63064/آ 30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول