اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

48 پروژه در چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی در نجف‌آباد افتتاح شد

48 پروژه خدماتی، صنعتی به مناسبت چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی در شهرستان نجف‌آباد افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

48 پروژه  در چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی در نجف‌آباد افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از نجف‌آباد، پیش از ظهر امروز و در آستانه ۲۲ بهمن و جشن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور عباس رضایی استاندار اصفهان 48 پروژه خدماتی، صنعتی باارزش هزار و صد میلیارد ریال در شهرستان نجف‌آباد افتتاح شد. 

رضایی ضمن تبریک پیروزی انقلاب اسلامی ابراز داشت: اگرچه این برنامه‌ها به بهانه افتتاح چندین طرح در سطح شهرستان نجف‌آباد است اما باید بدانیم که همه این‌ها به‌افتخار دهه فجر و انقلاب شکوهمند اسلامی است.

استاندار اصفهان عنوان کرد: در این دهه باید از فجرآفرینان صحبت کرد و چه‌بهتر که این صحبت از بنیان‌گذار بزرگ انقلاب و تجدید میثاق با آرمان‌های ایشان باشد، باید ارزش خون آن دسته از کسانی  که در این مسیر به شهادت رسیدند را بدانیم.

وی گفت: قدردان زحمات همه خیرین در سطح استان به‌ویژه خیرین بخش مهردشت نیز هستیم،  فعالیت برادران ملااحمدی برای ساخت و تکمیل پروژه سرای سالمندان در شهر دهق بسیار ستودنی و با ارزش است.

به گزارش فارس، سرای سالمندان مهر شهر دهق در زمینی به مساحت حدود ۱۳ هزار متر و زیربنای ۵ هزار مترمربع  بااعتباری بالغ‌بر ۱۲0 میلیارد ریال طی دو سال احداث‌شده است. این مرکز خدماتی یکی از مجلل‌ترین مراکز نگهداری سالمندان کشور بوده که با ایجاد ۶۴ واحد اقامتی مجهز امکان پذیرش و نگهداری ۱۴۴ سالمند از سراسر کشور را دارد.

انتهای پیام/63109/ج10/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول