اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

شأن مجلس را با حضور در انتخابات حفظ کنید

دستیار و مشاور عالی رهبر انقلاب گفت: انسجام داخلی با مجلسی قدرتمند میسر است بنابراین با حضور هوشمندانه در انتخابات شأن مجلس را حفظ کنید.

شأن مجلس را با حضور در انتخابات حفظ کنید

به گزارش خبرگزاری از فارس از کاشان، سید یحیی رحیم صفوی شامگاه یکشنبه در مراسم چهلم شهید سپهبد سردار قاسم سلیمانی و گرامیداشت یوم الله دهه فجر که حامل سلام مقام معظم رهبری به مردم غیور منطقه کاشان بود، اظهار داشت: مجلس عصاره ملت است دقت کنید تا چگونه هوشمندانه عصاره ها را پیدا و راهی مجلس کنید.

دستیار و مشاور عالی رهبر انقلاب با اشاره به اینکه باید بین سیاست خارجی و اهداف داخلی تطابق ایجاد کرد افزود: طبق قانون اساسی سیاستهای کلان نظام و رهبری در سیاست‌های خارجی و داخلی باید هم مسیر باشد بنابراین مجلسی قوی دولت را قوی تر می‌کند.

رحیم صفوی تصریح کرد: عزم راسخ قوای سه گانه برای حل مشکلات مردم در شکل‌گیری اهداف و تحقق گام دوم انقلاب کار ساز است و رضایت توده مردم از این قوا را به همراه دارد.

رئیس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس افزود: ایران کشوری آباد و قوی از نظر اقتصادی و نظامی است و کشورهای دیگر به صادرات ما نیاز دارند لذا با  رونق تولید به توسعه و آبادانی بیشتر می‌رسیم.

دستیار و مشاور عالی رهبر انقلاب با اشاره به ثاثیر خون شهدا گفت: شهادت حاج قاسم و شهدای دفاع مقدس در برهها ای از زمان و تاریخ پیش روی ملت ایران قرار گرفت که اثری فراتر از یک کشور داشت و حماسه ملت‌های اسلامی را آغاز کرد.

وی با بیان اینکه خون شهدا جبهه مقاومت را پایه‌ریزی کرد خاطرنشان کرد: تاثیر و برکت خون شهدا حماسه‌سازی جهانی را در پی داشت و مطمئن باشید راه و هدف شهیدان جاودانه است و به مرور زمان کمرنگ نمی‌شود.

رحیم صفوی تاکید کرد: شهیدان دفاع مقدس راه کربلا را باز کردند و همه ساله میلیون‌ها نفر این راه را طی می‌کنند و شهدای مدافع حرم راه قدس را باز خواهند کرد و راه آنها با صلابت ادامه دارد.

دستیار و مشاور عالی رهبر انقلاب با اشاره به جوانان افزود: پدران شما ۴۰ سال تحریم و فشار دشمنان را تحمل کرده و کشور انقلابی قوی را ساختند اکنون وظیفه شما است که در گام دوم این انقلاب را به تمدن جهانی محول‌کنید و زیر بار تحریمها صیقل خورده و قوی تر ادامه دهید.

وی آمریکا و صهیونیست را ترسوهایی خواند که از ایران بدون رهبر‌ با تدبیر نیز هراس داشتند چه برسد به اکنون که رهبری حکیمانه نقشه‌ها و توطئه‌هایشان را نقش بر آب می‌کند لذا نه با شهادت سردار قاسمی نه با معامله قرن و نه هیچ توطئه دیگری راه به جایی نمی برند و پیروز میدان نمی شوند بلکه صدها میلیون مسلمان را علیه خود متحد می کنند.

انتهای پیام/63060/ص/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول