اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

دعوت شخصیت‌های استان اصفهان برای حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن

شخصیت‌ها و نهادهای استان اصفهان مردم شریف استان را به حضور در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن دعوت کردند.

دعوت شخصیت‌های استان اصفهان برای حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، شخصیت‌ها و نهادهای استان اصفهان مردم شریف استان را به حضور در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن دعوت کردند. 

چشم دنیا فردا به سوی ایران است

آیت‌الله مظاهری، از مراجع تقلید با دعوت از مردم استان برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن بیان داشت: فردا روز حساسی است و دنیا مترصد این است که ببیند فردا چه خواهد شد؛ همه باید در صحنه باشیم و 22 بهمن امسال ما طوری باشد که دوست آفرین بگوید و دشمن شکسته شود؛ فردا روز شادی ملت است و ملتی که نظام را دوست دارد و 40 برای این نظام زحمت کشیده است، امیدوارم فردا شب خوشحال باشید و آفرین بگویید.

ایران همچنان به راه عزت‌مند خود ادامه می‌دهد

عباس رضایی، استاندار اصفهان نیز با صدور پیامی به مناسبت یوم‌الله ۲۲ بهمن ضمن اشاره به بصیرت و آگاهی مردم عزیز استان اصفهان و اتحاد ملت بزرگوار ایران اسلامی در برابر رفتار وقیحانه استکبار جهانی، بر حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات مجلس شورای اسلامی تأکید کرد.

استاندار اصفهان در این پیام آورده است: یوم‌الله بیست و دوم بهمن ماه، نقطه اوج وحدت و حضور آکنده از بصیرت و آگاهی مردم عزیز استان است و خداوند متعال را شاکرم که به برکت همراهی، ایمان و اتحاد ملت بزرگوار ایران اسلامی، کشور عزیزمان علی‌رغم تهدیدات سخیفانه و وقیحانه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا همچنان مسیر عزت و اقتدار خود را به سمت آرمان‌های انقلابی و آینده‌ای آباد استمرار می‌بخشد.

استاندار اصفهان اضافه کرده است: اکنون در طلیعه چهل و دومین بهار پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ضمن گرامی داشت این ایام و ادای احترام به ارواح پاک شهیدان و روح پرفتوح بنیان‌گذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و تجدید پیمان با آرمان‌های والای شهدا و رهبر معظم انقلاب، از هم استانی‌های همدل و همراه و همیشه درصحنه دعوت می‌کنم با عزمی راسخ، گام‌های استوار در صفوف یکدل و یک‌صدا در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن که همزمان با چهلمین روز شهادت سردار شهید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی است، با آرمان‌های متعالی انقلاب تجدید میثاق نموده، و در کشاکش تحریم‌های ناجوانمردانه و دشمنی‌های آشکار و پنهان استکبار جهانی و تبلیغات وسیع معاندین برای عدم حضور مردم در راه‍پیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات، بار دیگر وحدت ملی را فریاد زنیم و با خلق حماسه‌ای دیگر تمام توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی را خنثی کنیم.

در پایان این بیانیه آورده شده است: یقیناً این راه‌پیمایی خاستگاه پیوند با اندیشه‌های حضرت امام خمینی (ره) بنیان‌گذار جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و تجدید پیمان با سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است و حضور حداکثری شما مردم فهیم استان نشانگر پیوند ناگسستنی با آرمان‌های انقلاب اسلامی خواهد بود.

حضور در پای صندوق‌های رأی از به دست گرفتن سلاح کارآمدتر است

آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد نیز در پیامی ضمن تبریک چهل و یکمین سالگرد  پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: پیام ما به مردم، همان پیامی است که از جانب مقام معظم رهبری گفته شده و آن این است که مردم باید بدانند این راهپیمایی‌ها و حضور حداکثری در پای صندوق رأی ضربات مهلکی به دشمن وارد می‌کند و از به دست گرفتن سلاح کارآمدتر است.

وی ادامه داد: هدف دشمن از تحریم‌هایی که علیه ملت ایران به وجود آورده، جدا کردن مردم از حکومت نظام اسلامی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان تصریح کرد: اگر در راهپیمایی شرکت کنیم و در پای صندوق‌های رأی حاضر شویم، مشت محکمی بر دهان دشمنان نظام اسلامی خواهد بود و به‌تبع اگر این اقدامات را انجام ندهیم شادی را برای دشمنان ایران به ارمغان آورده‌ایم.

آیت‌الله طباطبایی نژاد خاطرنشان کرد: هرکس علاقه‌مند‌است دشمنان دین مأیوس و از طرفی امام زمان (عج) خوشحال شوند با شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن و همچنین شرکت در انتخابات دوم اسفند دسترسی به این مهم را فراهم سازد.

دشمن از هیچ نامردی و خیانتی دریغ نمی‌کند

 بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان اصفهان در آستانه بیست و دوم بهمن ماه 98 نیز بیانیه‌ای صادر کرد؛ در این بیانیه آمده است: چهل و یک سال از حماسه‌ای که نمونه‌اش در تاریخ بشر در بسیاری از جهات بی‌سابقه است، با غرور و عزت و سربلندی و پیشرفت در مقابل تمام دشمنی‌ها و کینه‌توزی‌های مستکبرانِ جهان گذشت.

در ادامه آورده شده است: ایران اسلامی زیر بار سنگین‌ترین و ظالمانه‌ترین تحریم‌های تاریخ، آن‌قدر قوی شد که ابرقدرتان پوشالی جهان، نهان و آشکار بارها و بارها به این قدرت اعجاب‌آور اذعان کردند و مقابل عزم و عزت ملت ایران، سر تعظیم فرود آوردند؛ در بسیاری از رتبه‌های علمی، خدمات اجتماعی، افتخارات ورزشی و بسیاری از زمینه‌های دیگر، ایران اسلامی پای را از منطقه و قاره کهن فراتر نهاد و در میدان‌های بین‌المللی به رقابت و عرض‌اندام پرداخت.

در بخش دیگری از این بیانیه اشاره شده است: حالا ایران اسلامی در نزدیکی و به سمت قله‌ای در حرکت است و آخرین پیچ‌های پر شیب و مهیب و نفس‌گیرش را پشت سر می‌گذارد، که تمام کفر و شرک و نفاق برای تداوم حیات منحوسشان هم‌قسم شده‌اند و از هیچ نامردی، خیانت و خباثتی دریغ نمی‌کنند؛ از طرفی جبهه مقاومت نیز با تمام توانش به صحنه آمده و به نصر و امداد الهی برای نابودی مستکبران چشم دوخته و این مساله نوید دهنده درگیری نهایی جبهه حق و باطل است، درگیری و مبارزه‌ای که بشارت ظهور منجی را در خود نهفته دارد.

در پایان نیز تصریح شده است: بسیجیان دانشگاه‌های استان اصفهان به نمایندگی از جوانان انقلابی ایران اسلامی، ضمن دعوت از مردم شریف ایران  برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن, اعلام می‌دارد به لطف خدا، امسال نیز همه آن‌ها که دل در گرو ایران و انقلاب اسلامی دارند با دلی امیدوار به فضل خدا و مشت پر از کینه از کودک کشان و گردنکشان تاریخ، به صحنه می‌آیند تا در تاریخ ثبت شود که مردمی از نسل سلمان فارسی اشتباه تاریخی بسیاری از ساده اندی‌شان دوره ائمه معصومین را تکرار نکردند و با قلب‌هایی پولادین و عزم‌هایی راسخ، تا آخرین نفس‌هایشان در حمایت از رهبر و ولی شان قوی و عزتمند ایستادند.

مصادف شدن 22 بهمن و چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی انقلاب دیگری را رقم زد

حضرات آیات طباطبایی‌نژاد، مهدوی، مقتدایی، نمازی و عبداللهی از اعضای مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه‌ای از مردم ولایت‌مدار و شهید پرور استان اصفهان برای حضور در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن و یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دعوت کردند.

در ابتدای این بیانیه آمده است: در یوم الله 22 بهمن 57 بساط ظلم و استبداد نظام پوسیده 2500 ساله با حضور آگاهانه و رضایتمدارانه ملت شریف ایران با رهبری امام خمینی برچیده شد. تداوم این حضور شجاعانه همراه با مقاومت و پایبندی به ارزش‌های انقلاب، نظام مقدس جمهوری اسلامی را با اقتدار و عزت و ایستادگی در برابر انواع توطئه‌های اقتصادی، فرهنگی و نظامی به 41 سالگی رسانید اما یوم‌الله 22 بهمن امسال همراه شد با ایام شهادت سالار بزرگ و سرباز انقلاب، حاج قاسم سلیمانی که خود انقلاب دیگری را رقم زد و عشق و شور و حماسه ایرانیان و بسیاری از آزادی‌خواهان جهان را به همراه داشت.

در این بیانیه تصریح شده است: در ادامه با یکپارچگی ملت مسلمان و غریو موشک‌های آفندی، بزرگترین پایگا‌ه‌های تروریستی آمریکا در عین الاسد مورد هدف قرار گرفت و باز هم دست قدرت بی‌انتهای الهی ظاهر شد و یوم‌الله دیگری را رقم زد و شگفتی جهانیان را از این همه صلابت و شجاعت برانگیخت.

مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس خبرگان رهبری در پایان تأکید کرده است: نمایندگان استان اصفهان در خبرگان رهبری ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر و تجدید بیعت با رهبر کبیر انقلاب و ولی ­امر مسلمین و شهدای انقلاب به ویژه سردار دلها و سرباز انقلاب حاج قاسم سلیمانی اعلام می‌دارد که مردم ولایتمدار و شهیدپرور استان اصفهان، امسال نیز همراه با ملت انقلابی سراسر کشور با حضور در راهپیمایی 22 بهمن و سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» و بعد از آن نیز با حضور فعالانه و هوشیارانه در پای صندوق‌­های رأی بار دیگر صبر، شکر، ایمان بالله و کفر به طاغوت را  به نمایش می‌­گذراند و پیام قاطع و کوبنده خود را به مستکبران جهانی و اغواگران غربگرا خواهند داد.

انتهای پیام/63086/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول