اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

اهدای ماسک رایگان در اصفهان توسط یک خیر

یک خیر خوش قلب اصفهانی بعد از انبارگردانی و اطلاع از باقی ماندن 4 هزار ماسک در انبار، برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا این ماسک‌ها را به صورت رایگان در اختیار مردم قرار داد.

اهدای ماسک رایگان در اصفهان توسط یک خیر

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، با شیوع بیماری کرونا در ایران، پرستاران و پزشکان در خط مقدم مبارزه با این بیماری هستند، اما مردم نیز به اشکال مختلف در مبارزه با این بیماری ایفای نقش می‌کنند.

در کنار احتکارکنندگان و گران‌فروشان اقلام بهداشتی، افرادی هم هستند که با توزیع رایگان لوازم بهداشتی، کمک به پرستاران و کادر پرشکی و یا آموزش مردم، سعی در مقابله با این بیماری دارند.

در این شرایط، اقدام یک خیر اصفهانی نیز خبر ساز شد، این فرد بعد از انبارگردانی و اطلاع از باقی ماندن ۴ هزار ماسک در انبار، برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا این ماسک‌ها را به صورت رایگان در اختیار مردم قرار داد.

در روزهایی که پیدا کردن این کالای بهداشتی کار راحتی نیست، این فرد بدون دریافت وجهی، مانده ماسک در انبار خود را به صورت رایگان و بر اساس نیاز مشتری در اختیار مردم قرار دارد؛ اتفاقی که بازتاب زیادی در فضای مجازی و رسانه‌های استان داشت.

انتهای پیام/۶۳۰۵۸/ر/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول