اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

نمونه‌هایی از همدلی و همکاری مردم چادگان برای مقابله با کرونا

رفقای شهید داوود میرزایی در چادگان که برای دفاع از امنیت به شهادت رسید، تاب دیدن رنج همشهریان را ندارند و بی‌پروا از کرونا برای سالم‌سازی شهر به میدان آمده‌اند، مردم و خانواده‌ها نیز با همدلی و همکاری دژ مستحکمی برای مقابله با این ویروس تشکیل داده‌اند.

نمونه‌هایی از همدلی و همکاری مردم چادگان برای مقابله با کرونا

به گزارش خبرگزاری فارس از چادگان، بسیجی که باشی عادی زندگی کردن و بی‌تفاوت بودن تعریفی در مرام و منش زندگی‌ات نخواهد داشت. بسیجی آرام و قرار ندارد حتی آن وقت هم که شرایط عادی است او دغدغه دیگران را دارد.

هر جا که به بن‌بست برسد فوری معبر می‌زند، تکلیف هر کجا که باشد با سر می‌رود، غر‌ نمی‌زند، از هیچ کاری هم ابایی ندارد؛ تا پای جان در میدان می‌ماند و خستگی را تا خسته نکند از میدان بیرون نمی‌رود. جوان بسیجی خدمت را عشق می‌داند دقیقا مثل محمدحسین علم‌الهدی در جنگ، مثل احمدی‌روشن در جهاد علم، مثل حججی در دفاع از حرم و مثل محمدحسین حدادیان در دفاع از حریم ولایت.

حالا رفقای شهید داوود میرزایی در چادگان که برای دفاع از امنیت به شهادت رسید، تاب دیدن رنج همشهریان را ندارند، بسیجی‌های جهادگر بی‌پروا از کرونا برای سالم‌سازی شهر به میدان آمده‌اند، با هم عهد کرده‌اند هر کاری که می‌توانند انجام دهند تا شر این ویروس نحس از شهر و کشورشان کنده شود.

محمدمهدی ملیانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چادگان درباره اقدام جهادگران بسیجی چادگان می‌گوید: جان‌فشانی برای مردم و کشور در هر کجا که نیاز باشد افتخار بسیجی‌ها و پاسداران است و امروز هم که مردم عزیزمان روزهای سخت را در برابر ویروس ناشناخته‌ای می‌گذرانند بسیج و سپاه با تمام توان به میدان آمده است.

ملیانی از به خط شدن همه امکانات بسیج چادگان برای ریشه‌کنی این ویروس خبر می‌دهد و اطمینان می‌دهد بسیجیان برای ضدعفونی کردن و سالم‌سازی شهر و همچنین توزیع اقلام بهداشتی در نقاط مختلف شهرها و روستاهای چادگان از هیچ تلاشی کم نخواهند گذاشت.

کشاورزان هم هر چه داشتند به صحنه آورده‌اند

کشاورزان چادگان هم احساس کردند در این میدان می‌توانند کاری انجام دهند و تراکتورهای آن‌ها در سالم‌سازی و ضدعفونی کردن ابزاری کارآمد است داوطلب حضور شدند و در کنار سپاه و بسیج در حال خدمت به مردم هستند.

 

مردم و عموم خانواده‌ها در چادگان با هم همدل شده‌اند تا با پیگشیری از رفتارهایی که منجر به شیوع و گسترش این بیماری می‌شود، به مقابله با کرونا برخیزند. خانواده شهید معین‌الدینی یکی از این نمونه خانواده‌هایی است که به‌منظور جلوگیری از تجمع در مسجد جامع این شهر، مراسم ترحیم مرحوم سید ناصر معین‌الدینی که به تازگی به فرزند شهیدش پیوسته  است را لغو کردند.

خانواده مرحوم روح‌الله سلمانی از یادگاران 8 سال دفاع مقدس نیز از جمله خانواده‌هایی هستند که با توجه به شیوع ویروس خطرناک کرونا وعدم تجمع در جهت حفظ سلامتی کلیه عزیزان مراسم ترحیم را لغو کردند.

خانواده محمدپور در روستای علی‌آباد بخش مرکزی چادگان هم هزینه مراسم سالگرد فرزند خود جهت جلوگیری از ویروس کرونا را به خرید مواد بهداشتی و دستکش برای کل روستا اختصاص دادند و بین ۴۳۴ خانوار این روستا توزیع کرد.

این‌ها همه نمونه‌هایی از همدلی و همکاری مردم و جوانان چادگان برای مقابله با ویروس کرونا است که اگر در هر کجای کشور تکثیر شود، دژ مستحکم و جبهه‌ای قدرتمند در برابر این ویروس شوم خواهد بود. مطالبه‌ اهالی شهر گردشگری چادگان از مردم کشور و استان اصفهان هم این است که امسال برای حفظ سلامت خود ودیگران مسافرت خود به چادگان را لغو کنند.

انتهای پیام/63046/آ 30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول