کلیه صنوف شهرستان مبارکه تعطیل شد

رئیس اتاق اصناف شهرستان مبارکه گفت: شب گذشته نه‌تنها صنوف موارد بهداشتی را رعایت نکردند بلکه ازدحام جمعیت را در بازار مبارکه مشاهده کردیم که با توجه به حساسیت موجود فقط سوپر مواد غذایی، نانوایی، میوه و تره‌بار، شیرینی فروشان و مرغ و گوشت باز هستند و دیگر صنوف تعطیل شدند.
رضا مختاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مبارکه اظهار کرد: طبق بند ۱۵ مصوبه ستاد مدیرت و کنترل بیماری کرونا در شهرستان مبارکه اتاق اصناف اجازه دارد صنوفی که غیرضروری است را تعطیل کند. رئیس اتاق اصناف شهرستان مبارکه ادامه داد: در همین راستا تعدادی از صنوفی که غیرضروری بود را دیروز تعطیل کردیم و به دیگر صنوف تذکر دادیم که موارد بهداشتی را رعایت کنند. وی گفت: شب گذشته نه‌تنها صنوف موارد بهداشتی را رعایت نکردند بلکه ازدحام جمعیت را در بازار مبارکه مشاهده کردیم که با توجه به حساسیت موجود فقط سوپر مواد غذایی، نانوایی، میوه و تره‌بار، شیرینی فروشان و مرغ و گوشت باز هستند و دیگر صنوف تعطیل شدند. مختاری افزود: این مصوبه از امروز به کلیه اتحادیه‌ها ابلاغ‌شده است و نیروی انتظامی به واحدهای متخلف رسیدگی خواهد کرد و مردم می‌توانند تخلفات خود را به اتحادیه‌ها گزارش دهند. انتهای پیام/۶۳۱۱۰/ص۲۰/
بازار میوه
12:33 - 22 اسفند 1398

1 بازنشر
12 بازدید



1 پاسخ