اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

فعالیت پزشکان بدون مرز فورا باید متوقف شود

نماینده مردم برخوار، شاهین‌شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آغاز فعالیت پزشکان بدون مرز در اصفهان گفت: این اقدام را به نوعی توهین به جامعه خدوم درمانی کشور می‌دانم و از استاندار و رئیس دانشگاه علوم پزشکی درخواست داریم که مانع فعالیت این پزشکان در اصفهان شود.

فعالیت پزشکان بدون مرز فورا باید متوقف شود

حسینعلی حاجی‌دلیگانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان پیرامون خبر منتشر شده مبنی بر آغاز فعالیت پزشکان بدون مرز در اصفهان و احداث بیمارستان صحرایی توسط آنان اظهار داشت: ما با این موضوع کاملاً مخالف هستیم زیرا  با توجه به تماسی که با جامعه پزشکان استان داشتم این اقدام را به نوعی توهین به جامعه خدوم درمانی کشور می‌دانم.

نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی گفت: پزشکان و پرستاران، ایثارگران فعلی کشور هستند و به صورت مجاهدانه در حال درمان مردم کشور هستند و حتی در این راه به شهادت رسیدند؛  پزشکانی که از فرانسه تحت پوشش پزشکان بدون مرز و تحت نظارت سازمان بهداشت جهانی وارد ایران شده‌اند اگر علم بیشتری در اختیار دارند در اختیار پزشکان ما قرار بدهند و روند درمان را به پزشکان داخلی واگذار کنند.

وی افزود: اگر این پزشکان تجهیزات ویژه‌تری در اختیار دارند، اشکالی ندارد، تحویل پزشکان و کادر درمانی ما بدهد و در معالجه بیماران ما ورود نداشته باشند؛ این موضوع برای اصفهان آبرو ریزی خواهد بود، مشکل ما مشکل درمان نیست ما مشکل عدم مدیریت درست مربوط به مرحله قبل از درمان یعنی مسأله پیشگیری را در اصفهان داریم،  این موضوع نیز متأسفانه به خاطر عدم تفویض اختیار از سوی دولت به مدیران ارشد استان پیش‌آمده است.

حاجی‌دلیگانی تصریح کرد: از مسؤولان کشور انتظار است که مانع از رخداد این اتفاق در استان شوند، همچنین از استاندار و رئیس دانشگاه علوم پزشکی نیز درخواست داریم که مانع فعالیت این پزشکان در اصفهان شود.

انتهای پیام/63107/آ 30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول