اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

کرونا ورودی‌های نجف‌آباد را مسدود کرد

فرماندار نجف‌آباد گفت: با اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا نظارت بر ورودی و خروجی‌های شهرستان نجف‌آباد تشدید شد.

کرونا ورودی‌های نجف‌آباد را مسدود کرد

مجتبی راعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نجف‌آباد اظهار داشت:  با اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا نظارت بر ورودی و خروجی‌های شهرستان نجف‌آباد تشدید و به‌ صورت ۲۴ ساعته در دستور کار قرار گرفت، ب ه‌طوری‌که فقط خودروها با پلاک نجف‌آباد یا ارائه مدرک معتبر محل سکونت یا کار امکان ورود به شهرستان را دارند.

فرماندار نجف‌آباد عملکرد ستاد مبارزه با کرونا شهرستان را مثبت خواند و عنوان کرد: باهمت همه دستگاه‌های اجرایی، ستادهای مردمی و اصحاب رسانه نجف‌آباد جزء چند شهر آخر استان از نظر ابتلا به ویروس کرونا قرار گرفته است.

 

وی استفاده از تمام ظرفیت‌ها را الزامی دانست و افزود: رسانه‌ها باید در جهت اطلاع‌رسانی شفاف و هدایت افکار عمومی به سمت آرامش و همدلی در شهرستان تلاش کنند و مراقب شایعه‌پراکنی‌های معاندین و عوامل ضدانقلاب باشند که در این شرایط اقدام به تشویش اذهان عمومی می‌کنند.

راعی در پایان روز طبیعت را اوج تردد در شهرستان خواند و اظهار داشت: از همه مردم می‌خواهیم روز ۱۲ و ۱۳ فروردین در خانه بمانند و از ترددهای غیرضروری پرهیز کنند، ضمن این‌که مقررات منع تردد در این دو روز بیشتر خواهد بود.

انتهای پیام/۶۳۱۰۹/ص۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول