اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

دغدغه‌های پدر اولین مجروح مدافع سلامت/ برای نجات جان مردم دوباره به میدان می‌آیم

نوجوان ۱۳ ساله زواره‌ای برای دفاع از سلامت مردم و در راه مبارزه با کرونا پای خود را از دست داد.

دغدغه‌های پدر اولین مجروح مدافع سلامت/ برای نجات جان مردم دوباره به میدان می‌آیم

به گزارش فارس از اردستان، در روزهایی که عده‌ای در فکر گذران ایام نوروز بودند و عده‌ای هم بخاطر کرونا خانه‌نشین شده بودند، تعدادی از جوانان جهادی شهر زواره برای شکست کرونا به میدان آمدند و هر شب و روز با هماهنگی شبکه بهداشت اقدام به ضدعفونی شهر می‌کردند.

در یکی از شب‌هایی که این گروه از نیروهای مردمی و داطلب در حال ضدعفونی شهر بودند برای یکی از نوجوانان این گروه در اثر برخورد با تراکتور حاضر در محل، حادثه‌ای ناگوار پیش آمد. این نوجوان که به همراه پدر خود به‌ صورت داوطلبانه چندین شب در امر ضدعفونی شرکت می‌کرد، به نوعی نامش به عنوان اولین مجروح و از جان گذشته در مسیر ضدعفونی و گندزدایی برای مقابله با ویروس منحوس کرونا ثبت شده است. اتفاقی دردناکی که پدر و همه اهالی شهر زواره و حتی استان را متأثر کرد.

حسین عسکری پدر این نوجوان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رابطه با این حادثه می‌گوید: از روزی که ویروس کرونا به ایران رسید با خودم گفتم چطور می‌توانم برای مقابله با این ویروس کمک کنم و جان مردم را نجات دهم.

وی افزود: بعد از شیوع این ویروس در کل کشور و شهر زواره، گروهی از جوانان جهادی تحت نظارت شبکه بهداشت اقدام به گندزدایی معابر کردند. در همین راستا جهت ضدعفونی معابر فراخوان داده شد که به نیروهای مردمی احتیاج داریم، بنده هم با تراکتور خود و فرزند نوجوانم پا در رکاب این گروه جهادی گذاشتیم تا بتوانیم حتی‌الامکان جان یک نفر را نجات دهیم.

عسکری تصریح کرد: چندین شب پی در پی با فرزند خود اقدام به ضدعفونی می‌کردیم که در یکی از این شب‌ها ناگهان بر اثر سانحه‌ای دل‌خراش فرزند ۱۳ ساله خودم بر اثر برخورد با تراکتوری که در حال ضدعفونی کردن بودیم، پای چپ خود را از دست داد.

وی درباره ادامه راه خود با گروه‌های جهادی هم این طور می‌گوید: برای نجات جان مردم پا در این راه گذاشتم و به خود می‌بالم از اینکه توانسته‌ایم در این راه کار کنیم؛ از این حادثه متأثر هستم اما باز هم با وجود رخ دادن این حادثه آماده‌ام تا در اولین فرصت به گروه‌های جهادی بپیوندم و برای نجات جان مردم و شکست کرونا همکاری کنم.

این نیروی جهادگر مبارزه با کرونا در پایان هم از کلیه مردم خونگرم شهر زواره، مردم شهر رفسنجان، مسؤولان استانی و شهرستانی که در این حادثه تلخ با این خانواده همراه بوده و با آن‌ها همدردی و ابراز محبت داشتند، تشکر کرد.

انتهای پیام /۶۳۰۹۴/ص۱۰/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول