اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

توزیع بیش از 25 هزار پرس غذای متبرک رضوی در بیمارستان‌های اصفهان+ تصاویر

رئیس دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان اصفهان گفت: با تلاش و همت خادمیاران رضوی در قالب طرح نسیم مهر رضوی در ۴ آشپزخانه متمرکز بیش از 25 هزار پرس غذای گرم تبرکی تهیه و در بیمارستان‌های استان اصفهان توزیع شد.

توزیع بیش از 25 هزار پرس غذای متبرک رضوی در بیمارستان‌های اصفهان+ تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، از وقتی نمایندگی‌های آستان قدس رضوی در سراسر کشور به راه افتاد خدمت‌رسانی این آستان در کشور گسترده‌تر شد و اگر تا پیش از این مهر رضوی به صورت محدود و بیشتر در خراسان انجام می‌شد اما اکنون با فعال شدن دفاتر آستان قدس رضوی امکان ارائه خدمت به تمام مردم در استان‌ها و شهرستان‌های مختلف فراهم شده است و مردم از الطاف وجود مقدس حضرت علی ابن موسی‌الرضا(ع) بهره‌مند می‌شوند.

علاوه بر خدماتی که در طول سال ارائه می‌شود، آستان قدس رضوی در بحران‌های مختلف نیز به یاری مردم رفته است. از بحران سیل و زلزله و حالا هم کرونا که با تمام توان و ظرفیت‌ خود برای ریشه‌کنی این ویروس و سلامت مردم و بیماران به میدان آمده است و خادمیاران رضوی تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا خدمات مختلفی را به مردم در این ایام ارائه کنند. در کنار اقدامات مختلف نظیر ضدعفونی معابر و بیمارستان‌ها و توزیع بسته‌های بهداشتی و معیشتی بین اقشار مختلف، یکی از اقدامات ارزشمند دفتر آستان قدس رضوی در اصفهان همزمان با میلاد مسعود منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر(عج) توزیع بیش از ده هزار غذای متبرک رضوی در بیمارستان‌ها و بین جهادگران است.

در همین زمینه سید رضا مرتضوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: غذای متبرک با رعایت کامل اصول بهداشتی توسط خادمیاران رضوی پخت، بسته‌بندی و در مراکز درمانی درگیر با ویروس کرونا و همچنین بین جهادگرانی که این روزها شهر را ضدعفونی می‌کنند، توزیع گردید.

رئیس دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان اصفهان خاطر نشان کرد: تاکنون بیش از ۲۵ هزار پرس غذای متبرک با همدلی و همراهی خادمیاران حضرت رضا (ع) در بیمارستان‌های استان اصفهان توزیع شده است.

مرتضوی گفت: همچنین همزمان با نیمه شعبان گروه سرود خادمیاران نوجوان کانون هنری نمایندگی آستان قدس رضوی اصفهان در مناطق مختلف اقدام به اجرای خیابانی سرود کردند.

گفتنی است، آیت‌الله سید ابوالحسن مهدوی نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری و امام‌جمعه موقت اصفهان با حضور در این آیین معنوی ضمن تقدیر از این حرکت جهادی، خاطرنشان کرد: امسال خیران و نیکوکاران اصفهان در راستای کمک به نیازمندان و فقرا اقدامات بسیار ارزشمندی انجام دادند.

در این مراسم معنوی خادمان رضوی با قرائت صلوات خاصه امام رضا(ع) برای تعجیل در فرج حضرت ولی عصر(عج) دعا کردند.

انتهای پیام/63055/آ 20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول