اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

حمایت از 8 هزار خانوار نجف‌آبادی در رزمایش کمک مؤمنانه+تصاویر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نجف‌آباد گفت: در مرحله دوم 8 هزار بسته کمک معیشتی بین آسیب‌دیدگان از ویروس کرونا در شهرستان نجف‌آباد توزیع خواهد شد.

حمایت از 8 هزار خانوار نجف‌آبادی در رزمایش کمک مؤمنانه+تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از نجف‌آباد، پیش از ظهر امروز حجت‌اله صفرپور در حاشیه توزیع بسته‌های کمک مؤمنانه ابراز داشت: پیرو فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش گسترده کمک مؤمنانه و در راستای کمک به اقشار آسیب‌دیده از ویروس کرونا ناحیه مقاومت بسیج با کمک بسیجیان و خیرین توانست ۸ هزار بسته معیشتی تهیه کند که تا آخر هفته جاری در همه جغرافیای شهرستان نجف‌آباد توزیع خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نجف‌آباد ارزش هر کدام از این بسته‌ها را معادل ۲۵۰ هزار تومان دانست و افزود: در مرحله اول ۲ هزار ۴۸۵ بسته تهیه و بین آسیب‌دیدگان ناشی از بیماری کرونا توزیع شد و مرحله دوم نیز این کمک‌ها تا عید سعید فطر به ۸ هزار بسته خواهد رسید.

وی نحوه شناسایی افراد نیازمند را این‌گونه بیان کرد: شناسایی این افراد توسط پایگاه‌های بسیج، خیرین و خود مردم بوده است، ضمن این‌که مردم می‌توانند با مراجعه به پایگاه‌ها و حوزه‌های بسیج، افراد نیازمندی را که در اقوام یا محل سکونت خود می‌شناسند معرفی کنند تا بتوانیم کمک‌ها را به دست آن‌ها برسانیم.

انتهای پیام/۶۳۱۰۹/ص۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول