اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

فرهنگ‌سازی نیاز به اقدام سلبی را در جامعه کاهش می‌دهد

امام جمعه نجف‌آباد تعامل نیروی انتظامی با مردم و دستگاه‌های اجرایی را نقطه قوت پلیس برشمرد و با مؤثر و مفید عنوان کردن بازخورد کارهای فرهنگی پلیس در جامعه گفت: قطعاً هر چه قدر کار فرهنگی انجام گیرد دیگر نیازی به کار سلبی در کف خیابان نخواهد بود.

فرهنگ‌سازی نیاز به اقدام سلبی را در جامعه کاهش می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از نجف‌آباد، حجت‌الاسلام مصطفی حسناتی پیش از ظهر امروز در دیدار با سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان اصفهان ضمن تبریک انتصاب وی به‌ عنوان فرمانده جدید انتظامی این استان بیان داشت: بسیار خرسند هستیم که نیروهای انقلابی و ولایی همچون همیشه سکاندار مجموعه مهم و حساس فرماندهی انتظامی استان شدند.

امام جمعه نجف‌آباد افزود: با روحیه ایثارگری و جهادی که در مجموعه فرماندهی انتظامی استان وجود دارد مطمئناً روز به روز شاهد شکوفایی و امنیت و آرامش مطلوب‌تر در استان خواهیم بود. 

وی مردم را بزرگ‌ترین حامی و پشتیبان ناجا دانست و گفت: این حمایت مردم نشان می‌دهد که آنان از عملکرد پلیس خدمتگزار خود رضایت دارند و البته پلیس هم باید به تعبیر مقام معظم رهبری مأموریت‌های خود را با رأفت و مهربانی تؤام با اقتدار پیش ببرد.

حسناتی تعامل نیروی انتظامی با مردم و دستگاه‌های اجرایی را نقطه قوت پلیس برشمرد و با مؤثر و مفید عنوان کردن بازخورد کارهای فرهنگی پلیس در جامعه تصریح کرد: قطعاً هر چه قدر کار فرهنگی انجام گیرد دیگر نیازی به کار سلبی در کف خیابان نخواهد بود.

امام جمعه نجف‌آباد با قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته توسط پلیس این شهرستان در تأمین امنیت و آرامش مردم گفت: مجموعه فرماندهی انتظامی شهرستان نجف‌آباد با برگزاری جلسات و نشست‌های مردمی و ایجاد زمینه جهت مشارکت مردم در امنیت اجتماعی و همچنین کلاس‌های آگاه‌سازی در بین اقشار مختلف به خوبی توانسته امنیت و آرامش مطلوب را فراهم کند که جا دارد تا از این عزیزان به طور شایسته قدردانی داشته باشیم.

انتهای پیام/۶۳۱۰۹/ر۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول