اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

اگر کسی خطایی انجام می‌دهد، کل مجموعه را زیر سؤال نبریم

معاون عمرانی وزیر کشور گفت: در خانواده بزرگ شهرداری‌های کشور اگر کسی خطایی انجام دهد نباید سایر اعضای این خانواده را زیر سوال ببریم.

اگر کسی خطایی انجام می‌دهد، کل مجموعه را زیر سؤال نبریم

به گزارش خبرگزاری فارس از نجف‌آباد، مهدی جمالی‌نژاد ظهر امروز در آیین افتتاح و کلنگ‌زنی چندین پروژه عمرانی، خدماتی در گلدشت این شهرستان امسال را پر فراز و نشیب دانست و اظهار داشت: از سیل گرفته تا هجوم ملخ و زلزله تا رسید به قرنطینه و کرونا، کشور ما با مسائل گوناگون و تحریم‌ها مواجه بوده که با همت و صبر مردم توانستیم سربلند شویم.

معاون عمرانی وزیر کشور عنوان کرد: خداوند به خاطر صمیمت و صبوری مردم کمک می‌کند و  می‌بینیم که در بسیاری از کشورهای بزرگ با وجود بحران همه کارها متوقف می‌شود اما در کشور ما این‌گونه نشد؛ در همین شهر گلدشت علی‌رغم همه ظلم‌هایی که به کشورمان می‌کنند، چندین پروژه به برکت خون شهدا و نظام مقدس انجام شده است. 

وی تصریح کرد: در خانواده بزرگ شهرداری‌های کشور اگر کسی خطایی انجام دهد نباید سایر اعضای این خانواده را زیر سوال ببریم؛ البته همان یک مورد خطا هم زیاد است و سعی می‌کنیم این چنین نشود.

جمالی‌نژاد طرح‌های مشارکتی را مناسب خواند و افزود: خوشحالیم که در گلدشت برای همه اقشار خدمات پیش‌بینی شده است و شهرستان نجف آباد ویژه است و از گذشته دید متفاوتی روی آن بوده است.

معاون عمرانی وزیر کشور اظهار داشت: بسیاری از مراکز بین راهی وضعیت مناسبی ندارند، از مسؤولان و بخش خصوصی می‌خواهم این مطلب را مد نظر قرار دهند.

وی گفت: نجف‌آباد را دوست دارم به خاطر این‌که شروع کارم از این شهر بوده است، اما متاسفانه فضای سبز و باغات آن از بین رفته که خوشبختانه با رویکرد جدید شهرداری‌ها احیا شده اند؛ فضای سبز پایدارترین اقدام برای زیباسازی شهر است و ساخت المان و رنگ‌آمیزی در مرحله بعدی کار است.

جمالی‌نژاد در پایان اظهار داشت: قول می‌دهم در بازدید بعدی اگر در بخش فضای سبز اقدامات شاخص انجام دهید ما هم کمک کنیم و احیای باغات گذشته برای ما مهم است.

به گزارش فارس، باغ بانوان گلدشت با زیربنای چهار هزار متر مربع و هزینه اجرا و تملک نزدیک به پنج میلیارد تومان به طور رسمی افتتاح  و کلنگ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی شهرداری گلدشت نیز با زیربنای ۲۴ هزار متر مربع و اشتغال‌زایی مستقیم برای هشتاد نفر و برآورد سرمایه گذاری ۳۳ میلیارد تومانی بخش خصوصی به زمین زده شد.

انتهای پیام/63109/ج10/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول