اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

شایعات در مورد قرارداد با چین از کاخ سفید شروع شد

امام جمعه نجف‌آباد گفت: قرارداد با چین یکی از راه‌های خروج از مشکلات ایجاد شده توسط دشمن است، فشار حداکثری و شایعات به این قرارداد از کاخ سیاه شروع شد اما ما عاقلانه پیش ‌می‌رویم.

شایعات در مورد قرارداد با چین از کاخ سفید شروع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از نجف‌آباد، حجت‌الاسلام مصطفی حسناتی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته نجف‌آباد اظهار داشت: غفلت از آداب بندگی خدا در قیامت ذلت را به همراه خواهد داشت، نکند حق‌الناسی را رعایت نکنیم و زندگی ما در مسیر عبودیت نباشد. 

امام جمعه نجف‌آباد عنوان کرد: بدست آوردن رزق حلال مقدماتی می‌خواهد، خداوند دوست دارد کسی که هنر و حرفه‌ای دارد و رزقش را افزون می‌کند؛ همه افراد جامعه برای استقلال خودشان باید تلاش کنند، جوانان باید برای کسب رزق حلال و مسائل اقتصادی درس بخوانند.

وی اظهار داشت: اقتصاد کشورهای غیر مسلمان بی‌برکت است و نظام خانواده را نابود می‌کند. زن را از رسالت مادرانه و همسری جدا کردند برای این‌که به پول بیشتر برسند.

حسناتی ادامه داد: امروز دحوالارض روز ذکر و توجه به خداست، روز پیدایش زمین برای بشر است، در قیامت زمین هم شهادت خواهد داد و تمام خبرها را بازگو می‌کند.

امام جمعه نجف‌آباد ابراز داشت: امسال از فرصت حج محروم هستیم، اما یاد خدا نیازی به حضور فیزیکی در مکه ندارد، غفلت از خدا نباشد با حاجی‌ها خواهیم بود.

حسناتی با اشاره به سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) عنوان کرد: چرا ازدواج این دو معصوم پایدار بود؟ جهزیه زیاد بود یا مخارج بالا داشت؟ چه کرد خانه امیرالمومنین که آباد شد. امروز هم خانه‌هایی داریم که ارزش آن را دارد که باید ماندگار شود. شهرداری باید خانه‌هایی که عالمان بزرگ در آن بودند را حفظ کند.

وی افزود: کرونا باعث شد عروس‌های آن‌چنانی و مراسم‌های ترحیم با اسراف زیاد تعطیل شود. وقت آن است که سنت‌ها را اصلاح کنیم، پدر مادرها سنت‌های غلط را بشکنند و ازدواج‌ها را آسان کنند.

امام جمعه نجف‌آباد تصریح کرد: مجلس یازدهم از دارایی‌های این کشور است، دولت باید همت کنند به جای مسائل جانبی و درگیری به مردم برسد. 

حسناتی تصریح کرد: قرارداد با چین یکی از راه‌های خروج از مشکلات ایجاد شده توسط دشمن است، فشار حداکثری و شایعات به این قرارداد از کاخ سیاه شروع شد اما ما عاقلانه پیش ‌می‌رویم، آمریکایی‌ها قافیه را باختند و می‌خواهند با شایعه پراکنی به اهداف خود برسند.

انتهای پیام/۶۳۱۰۹/م۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول