اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

نماز جمعه پایگاه صحیح و جدی مطالبه‌گری از مسؤولان است

امام جمعه زرین‌شهر گفت: مسؤولان نماز جمعه را از خود بدانند و جدی در نماز جمعه شرکت کنند و پاسخ‌گوی مطالبه‌گری‌ها باشند.

نماز جمعه پایگاه صحیح و جدی مطالبه‌گری از مسؤولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از لنجان، حجت‌الاسلام قاسم باقریان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه زرین‌شهر اظهار کرد: نماز جمعه پایگاه مطالبه‌گری صحیح از مسؤولان است، مسؤولان نیز نماز جمعه را از خود بدانند و جدی در نماز جمعه شرکت کنند و پاسخ‌گوی مطالبه‌گری‌ها باشند چراکه خیلی از توده‌های مردم زبان و تریبونی برای بیان دردها و مشکلات خود ندارند.

امام جمعه زرین‌شهر با بیان اینکه امام‌جمعه که مجری نماز جمعه است زبان گویای توده‌های مردم است، خاطرنشان کرد: نماز جمعه متعلق به حزب و جناح خاصی نیست بلکه متعلق به‌کل جامعه و مردم است.

وی با اشاره به لزوم ترویج فرهنگ و سبک زندگی اهل‌بیت(ع) در جوامع بشری یادآور شد: هیچ فرهنگ و سبکی بهتر از فرهنگ و سبک زندگی اهل‌البیت(ع) نیست، راهکار حل خیلی از مشکلات و معضلات اجتماعی، خانوادگی، سیاسی و اقتصادی با توجه به فرهنگ و سبک زندگی اهل‌ بیت(ع) قابل‌حل شدن است.

باقریان با اشاره به اقدامات اخیر دولت آل سعود متذکر شد: آل سعود علی‌رغم ادعاهای خود برای جهان اسلام، باکمال تأسف توسط یهود در حال  مدیریت است و آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی مدیریت برخی حکام عربی را بر عهده‌ دارند.

امام جمعه زرین‌شهر تشریح کرد: نمونه بارز این مدیریت‌ها را می‌توان در رفتارهای آل سعود و برخی حکام عربی دید، نمونه‌هایی چون به خاک و خون کشیدن انسان‌های بی‌گناه و مظلوم حتی در زمان حج، بی‌تدبیری‌ها و تحت فرمان آمریکا و رژیم منحوس صهیونیستی بودن آسیب‌های زیادی به جهان اسلام وارد ساخته است.

وی با تأکید بر تقویت ولایت‌مداری در جامعه و بهره‌مندی از منویات رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: در بین تمامی گروه‌ها و جریان‌هایی که  در کشور به راه افتادند آن گروهایی که دست از دامن ولایت برداشتند همه منحرف شدند و برخی نابود و برخی هم به دامن غربی‌ها و دشمنان پناه بردند، گروه‌های بدون ولایت ابزاری در دست دشمنان شدند تا به کشور و انقلاب آسیب بزنند و این گروه‌ها برای خوش‌خدمتی هر آسیبی را به کشور خودشان زدند.

انتهای پیام/۶۳۰۸۱/ح۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول