اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

احیای شرکت هپکو با همکاری فولادمبارکه و صنایع معدنی

رئیس هیأت عامل ایمیدرو گفت: با حضور شرکت‌های بزرگ معدنی و شرکت فولادمبارکه، هپکو دوباره احیا خواهد شد.

احیای شرکت هپکو با همکاری فولادمبارکه و صنایع معدنی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه، خداداد غریب‌پور در آیین امضای پنج تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت‌های معدنی و هپکو که با حضور مدیران عامل هپکو، فولادمبارکه و شرکت‌های بزرگ معدنی برگزار شد، از توسعه همکاری‌های بخش معدن و هپکو و همچنین از برنامه ساخت ۷۰۰ دستگاه ماشین‌آلات راه‌سازی موردنیاز شرکت‌های معدنی توسط هپکو خبر داد و تصریح کرد: با حضور شرکت‌های بزرگ معدنی در این تفاهم‌نامه‌ها، هپکو دوباره احیا خواهد شد.

رئیس هیأت عامل ایمیدرو ضمن تأکید بر توسعه همکاری‌های شرکت‌های بزرگ معدن و صنایع معدنی و شرکت هپکو با راهبری ایمیدرو، افزود: در گام نخست همکاری‌ها، ساخت ۷۰۰ دستگاه ماشین‌آلات راه‌سازی توسط هپکو تا سال آینده انجام خواهد شد و در برنامه بلندمدت ساخت ماشین‌آلات معدنی توسط این تولیدکننده با سابقه برنامه‌ریزی شده است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: ایمیدرو به مأموریت خود که حمایت از شرکت هپکو بود، جامه عمل پوشاند و به نقشی که قرار بود چه در قالب سهامدار و چه در قالب همکاری ایفا کند، عمل کرد.

وی بیان داشت: شرکت‌های معدنی حوزه فولاد و مس و فولادسازان که در قالب تفاهم‌نامه‌های فوق، در کنار هپکو قرار می‌گیرند، نقش مهمی در بازگشت هپکو به جریان تولید ایفا خواهند کرد.

غریب‌پور ضمن قدردانی از همکاری شرکت‌های بزرگ با هپکو، اظهار کرد: آماده شدن شرایط برای امضای پنج تفاهم‌نامه بین شرکت‌ها و هپکو، حاصل برگزاری هفت جلسه مهم و اساسی بود.

رئیس هیأت عامل ایمیدرو افزود: مدیران شرکت‌های معدنی و هپکو با هدف ارزیابی توانمندی‌ها، طی ۵۰ روز بازدیدهای متقابلی از شرکت‌های یکدیگر داشتند.

وی عنوان کرد: شرکت هپکو از ظرفیت مهندسی بالایی برخوردار است و می‌تواند بخش مهندسی فعالی داشته باشد.

غریب‌پور افزود: توانایی ساخت پاتیل سرباره و ارائه خدمات در پروژه نورد گرم ۲ مورد درخواست شرکت فولاد مبارکه و همچنین تعمیر دامپتراک ۳۵ تنی گل‌گهر گواه این مدعاست.

بنابراین گزارش شرکت‌های ملی مس، فولادمبارکه، چادرملو و گل‌گهر، صندوق سرمایه‌گذاری فعالیت‌های معدنی و خانه معدن ایران پنج تفاهم‌نامه‌همکاری با شرکت هپکو امضا کردند، سند فوق قرار است با راهبری ایمیدرو و تمرکز بر فروش محصولات و خدمات هپکو به غول‌های معدنی اجرایی شود.

این تفاهم‌نامه‌ها متمرکز بر رویکرد حمایتی ایمیدرو و این شرکت‌ها مبنی بر خرید محصولات و خدمات از این تولیدکننده با سابقه است، در چهار تفاهم‌نامه فوق «بومی‌سازی» رویکرد اصلی بین طرف‌های این همکاری خواهد بود.

همچنین تفاهم‌نامه دیگری بین صندوق بیمه معدن (وابسته به ایمیدرو) و خانه معدن ایران با شرکت هپکو در زمینه تأمین ماشین‌آلات موردنیاز معدن کاران امضا شد.

انتهای پیام/۶۳۰۵۸/ر/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول