اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

طبخ و توزیع ۱۱۰ هزار پرس غذا به مناسبت دهه ولایت در نجف‌آباد

مسؤول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی نجف‌آباد گفت: برای اولین بار و در استان اصفهان طرح طبخ و توزیع ۱۱۰ هزار پرس غذا بین اقشار مختلف در شهرستان نجف‌آباد در حال انجام است.

طبخ و توزیع ۱۱۰ هزار پرس غذا به مناسبت دهه ولایت در نجف‌آباد

به گزارش خبرگزاری فارس از نجف‌آباد، حجت‌الاسلام مهدی سلطانی عصر امروز ضمن تبریک عید غدیر خم و روز خبرنگار پیرامون طرح غذای متبرک دهه ولایت ابراز داشت: در آیات و روایات درباره جایگاه غدیر بسیار نوشته شده و همه می‌دانیم در غدیر خم اسلام تکمیل می‌گردد.

مسؤول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی نجف‌آباد عنوان کرد: وظیفه ما گرامیداشت ماهیت و هویت غدیر است، ائمه به بهانه‌های مختلف غدیر را گوشزد می‌کردند تا جایی که در روایات داریم در این ایام به کودکان طعام می‌دادند برای آن‌که غدیر در ذهن ‌آن‌ها ماندگار شود.

سلطانی افزود: امسال توفیق داریم با کمک خیرین، مسؤولان و مردم و به برکت رمز نام امیرالمؤمنین در حروف ابجد ۱۱۰ پرس غذای گرم با کیفیت را طبخ و توزیع کنیم.

وی همکاری دانشگاه آزاد واحد نجف‌آباد در طبخ غذا را ویژه دانست و گفت: میانگین روزانه ۱۰ هزار تا ۱۱ هزار پرس غذا در آشپزخانه دانشگاه طبخ می‌شود که توزیع آن توسط ستاد کمک مؤمنانه شهرستان نجف‌آباد از عید قربان تا عید غدیر در حال انجام است.

به گزارش فارس، به صورت میانگین حین انجام طرح اطعام تعداد ۴۵۰ نفر از خادم یاران در طبخ و ۲۰۰ نفر از اعضای ستاد کمک مؤمنانه در توزیع طرح غذای متبرک دهه ولایت مشارکت داشتند، که این اطعام با هزینه‌ای بالغ‌بر ۷میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال در حال انجام است.

انتهای پیام/۶۳۱۰۹/ر۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول